Nee, maar goed, 3 kwartier later ging de deur dicht, dus weer een storm in een glas water.zhiva schreef:
sommigen begrijpen het gewoon echt niet....
Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Intens zere pootjes en een bijzonder lamme arm. Maar wel 2 keukenkastjes gesopt. Nog 78 te gaan.
Meneer en ik hebben opgepast vanavond en iedereen leeft nog 8)
Kwamen net thuis, twee heeeeeeeeeeeeeeeeeele blije honden! Joep wist niet eens meer dat hij normaal kon lopen, stuiter stuiter, de abs werkt niet meer dan

Zijn ogen staan dan echt zo als de smiley
mijn zusje was hier laatst en die zag Joep echt weer terug op de wereld komen toen ik m aaide in zo'n blij-bui.
Nu staan ze lekker te eten. Ein-de-lijk!
Kwamen net thuis, twee heeeeeeeeeeeeeeeeeele blije honden! Joep wist niet eens meer dat hij normaal kon lopen, stuiter stuiter, de abs werkt niet meer dan
Zijn ogen staan dan echt zo als de smiley
Nu staan ze lekker te eten. Ein-de-lijk!
gatverpielekes
Noa heeft mijn elektrische deken ontdekt !!!
Oscar is weer helemaal het mannetje gelukkig! Nu maar hopen dat ie zich vandaag aan de goed-voor-zijn-lijf regels houdt, dan mag ie heel veel plezier hebben! Nou ja, dan zal ik eerst nog even in actie moeten komen zodat we goed voorbereid en met alles wat we nodig hebben op pad gaan!
Uitgeslapen in mijn eigen bed. In mijn eigen huis. Life is good 8)
Kim_S schreef: Uitgeslapen in mijn eigen bed. In mijn eigen huis. Life is good 8)
Oh ik baal nog zo ontzettend na van de plek van Gijs... gelukkig lijkt hij er niet veel last van het hebben, zit een net korstje op, en het is niet groot, een 50 cent muntje denk ik.
Volgende week gaan we terug voor een knuffelconsult, want Gijs vind de dierenarts niet erg tof meer, en gezien zijn grootte is dat niet heel handig. Hopelijk is ie makkelijk om te kopen als er een keer geen vinger in zijn kont hoeft.
Volgende week gaan we terug voor een knuffelconsult, want Gijs vind de dierenarts niet erg tof meer, en gezien zijn grootte is dat niet heel handig. Hopelijk is ie makkelijk om te kopen als er een keer geen vinger in zijn kont hoeft.
Gisteravond gaat de bel. De overburen. Er staat een hond te piepen voor de deur. Was Lodi meegelopen, toen ik het vuilnis buiten zette en dat had ik niet gezien. Zo druk aan het poetsen, ik had hem niet gemist. Hij was zóó blij, dat ie naar binnen mocht. Gelukkig loopt ie niet weg.
Prachtig weer dus rondje Scheveningen gelopen met Flow, lekker koffie gedronken onderweg, visje gegeten en nu staat de schuifpui open en het vlaamse stoofpotje op het sudderplaatje. Life is good.
Denken jullie aan de vogeltelling?
Ik ben nu bezig.
Ik ben nu bezig.
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 620
Nee, sorry. Zelfs als ik wel een tuin zou hebben, zou ik het nog niet doenmonster schreef: Denken jullie aan de vogeltelling?
Ik ben nu bezig.
Ik wordt er zo rustigvan, heerlijk.
Zo... nu toch maar eens hard aan de studie. Volgende week tentamens 
-
BlissSpirit
- 5-sterren

monster schreef: Denken jullie aan de vogeltelling?
Ik ben nu bezig.
Heerlijk toch, als je er rustig van wordt.
Ik word er helemaal nerveus van, kan het niet bijhouden, zijn er veeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeel hier
Mussen komen met een hele groep uit de heg. Zo snel ben ik niet
Dus begin er maar niet aan.