Dit wordt onze Mayla/vandaag ophalen !!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Dit wordt onze Mayla/vandaag ophalen !!!
Wat een lekker kind. Geniet er van.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Geweldig dat jullie haar een fijn thuis hebben gegeven

Heel veel geluk samen!!
Heel veel geluk samen!!
even weer een foto "gepikt" van Nynke's FB-account........ De dappere dame ligt al lekker tegen Jeppe aan

Ah nou zie ik goed hoe klein ze is. Klein maar dapper 
Cathelijn schreef: Ah nou zie ik goed hoe klein ze is. Klein maar dapper![]()
Bedankt Dian !!
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Wat een lieve foto!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Toen Moyra (Spaanse straathond) bij ons kwam was ze een maand of 5/6. Ze had daar een paar weken in het asiel gezeten, en hier twee weken bij iemand anders in huis gewoond, maar was absoluut niet zindelijk. We hebben haar v.w.b. de zindelijkheid behandeld als een pup en toen had ze het supersnel door.Nynke schreef: Nee, ik geloof het niet, maar nog wel hele leuke anderehttp://www.dogsadoptionsnederland.nl/in ... lable kijk maar eens bij Rossa, die ziet er ook zo cute uit !!
Vannacht heeft ze in de bench geplast, da's niet fijn, maar zonet wel buiten gepoept, da's wel![]()
![]()
's Nachts was ze in de bench al wel zindelijk.
Eigenlijk, als ik er nu aan terugdenk hebben we haar in alles behandeld als een pup. Ook v.w.b. de gehoorzaamheid.
Ze was dan wel ouder, maar had nog niet geleerd hoe ze in een huislijke omgeving moest leven. En dan is het gewoon een pup.
Wat is het toch een droppie om te zien!
Edit: typo
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op di 12 mei 2015, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat'n lieffie!!
Ben blij dat je af en toe wat pikt Dian! 
Kan ik ook meegenieten
Wat lief zo bij Jeppe
Kan ik ook meegenieten
Wat lief zo bij Jeppe
das ook mijn bedoeling, voor FB-lozen onder onsIke schreef: Ben blij dat je af en toe wat pikt Dian!
Kan ik ook meegenieten
Wat lief zo bij Jeppe![]()
mag zeker Dian, graag zelfs
Ik moet even ergens een kleinere bench scoren denk ik. Vanavond hebben we ruim een half uur gewandeld op het eiland van Brienenoord, gaat ze als we een kwartiertje thuis zijn plassen in de achtertuin
Ze heeft wel weer in het park gepoept vanmiddag

Ik moet even ergens een kleinere bench scoren denk ik. Vanavond hebben we ruim een half uur gewandeld op het eiland van Brienenoord, gaat ze als we een kwartiertje thuis zijn plassen in de achtertuin
Ze heeft wel weer in het park gepoept vanmiddag
Toen Borke als baby pupje bij ons kwam, hebben we op advies van zijn fokster de grote bench tijdelijk verkleind door er achterin een flinke doos in te zetten, zodat het vloeroppervlak van een dusdanige maat was dat hij daar goed kon liggen, maar zonder veel ruimte over te houden.Nynke schreef: mag zeker Dian, graag zelfs![]()
![]()
![]()
Ik moet even ergens een kleinere bench scoren denk ik. Vanavond hebben we ruim een half uur gewandeld op het eiland van Brienenoord, gaat ze als we een kwartiertje thuis zijn plassen in de achtertuin![]()
![]()
Ze heeft wel weer in het park gepoept vanmiddag![]()
![]()
![]()
Toen hij zindelijk was, hebben we dat er gewoon uitgehaald en hem de ruime bench gegund.
Zoiets zou jij ook kunnen doen, is minder gedoe dan tijdelijk weer aan een andere bench te wennen en die te regelen.
Dian schreef: even weer een foto "gepikt" van Nynke's FB-account........ De dappere dame ligt al lekker tegen Jeppe aan![]()
![]()
Lief ....
ik heb deze nu, maat 2, Zowel Rakker als Laddy passen er nu nog inNynke schreef: mag zeker Dian, graag zelfs![]()
![]()
![]()
Ik moet even ergens een kleinere bench scoren denk ik. Vanavond hebben we ruim een half uur gewandeld op het eiland van Brienenoord, gaat ze als we een kwartiertje thuis zijn plassen in de achtertuin![]()
![]()
Ze heeft wel weer in het park gepoept vanmiddag![]()
![]()
![]()
-
Lil
Dat pup zijn had ik dus met een NL herplaatser van 1, 5-2 jaar oud van toen (maar) 45 kg. En nu 2 jaar later. Heeft hij alsnog gedrag dat niet klopt met leeftijd. Gedraagt zich nu als 2 jarige ipv 4 jarige.-Annemarie- schreef: Toen Moyra (Spaanse straathond) bij ons kwam was ze een maand of 5/6. Ze had daar een paar weken in het asiel gezeten, en hier twee weken bij iemand anders in huis gewoond, maar was absoluut niet zindelijk. We hebben haar v.w.b. de zindelijkheid behandeld als een pup en toen had ze het supersnel door.
's Nachts was ze in de bench al wel zindelijk.
Eigenlijk, als ik er nu aan terugdenk hebben we haar in alles behandeld als een pup. Ook v.w.b. de gehoorzaamheid. ;D
Ze was dan wel ouder, maar had nog niet geleerd hoe ze in een huislijke omgeving moest leven. En dan is het gewoon een pup. :biggrin2:
Wat is het toch een droppie om te zien! :smitten: Leuke foto hoor!
Edit: typo