Ik heb nog nooit een rooie kat gehad...
Maar hier zitten we vol met 4 poezels
Ik hoop dat hij naar Sella kan
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ingrid, hij zal sowieso een paar weken moeten wennen aan zijn nieuwe omgeving en daarbij doet ie verdomd weinig op een dag hoor. Hij probeert een paar keer de keuken in te komen, loopt eens een rondje, komt knuffels halen en af en toe Mickey en Liza terroriseren. Dan krijgt hij bij ons om een uur of 10/11 's avonds eten en geeft ie je als dank weer 100 knuffels. Dus als de deuren niet de hele dag open moeten zijn, geloof ik niet dat hij je snel tot last is hoor. Hij houdt overduidelijk van mensen.sella schreef: De heren schilders komen als het goed is volgende week weer terug van vakantie.
Ik moet wel nog dindsag aan mijn voet geopereerd.
Hebben jullie nog steeds geen butler voor hem over 5-6 weken dan kan die rooie knapperd hier de honden gaan dresseren.
Dat weet ik eigenlijk niet. Hij krabt eigenlijk niet zo vaak naar ik weet, hij ligt er vooral op. Maar met hetzelfde plezier ligt hij in een (honden)mand of op een kussen. Hij heeft wel eens in Charlie z'n mand gelegen en ondanks het feit dat die groot genoeg is voor beiden, ging hij er niet uit en bleef Charlie al bibberend naast hem zitten. We hebben Scooby er toen maar uit gehaald, het is tenslotte niet zijn mand. Dus als Shay en Buffel het prima vinden om hun mand te delen, zou een krabpaal niet heel noodzakelijk zijn denk ik. Je kunt er ook een meekrijgen, al ziet die er niet heel mooi meer uit.sella schreef: Oh ik heb geen behoefte momenteel aan een oosterling, dus dat klinkt helemaal goed.
Ik wil wel er alle aandacht aangeven en even wat tere spullen in de glaskast zetten. Dan kan hij in principe overal veilig zijn, door de hoogte in te gaan.
Dus ik moet niet al sjaggie zijn van een pas geopeerde voet, en nu kan hij met een kleine inzet van zijn kant de tuin uit(1.80) en we willen hem pas kwijt als het tijd is te gaan hemelen op zijn tijd.
De honden eten altijd in de avond, dus dat zal voor hem ook zijn.
Is hij perse fan van een krabpaal, of is het feit dat zich buiten uit mag even aan de schutting voldoende?

sella schreef: Mooi boeit niet, een happy kat en honden wel
Hij kan op de vensterbank boven de cv een uitkijkpost krijgen voor tuinvogeltv, hij kan boven een van de ligplekken van de honden vragen te delen, of hij kom gewoon op mijn voeteneinde liggen terwijl Buffel en Shay naast me kroelen.
Ik zit nu al met een knoop in mijn maag dat de voordeur nog niet is geschilderd. De honden houdt ik achter een laag schot wel boven. Een kat zit daar niet mee.
Vandaar even wachten tot die afgeschilderd is, want oh boy dat zal me niet gebeuren, een niet gewende poes die zich het rimram schrikt en naar buiten schiet.
Dat klopt, Scooby legt z'n kop gewoon op tafel als hij zich uitstrekt. Dan zal een schot hem niet tegenhouden. Ik denk dat hij weinig vraagt qua mand delen, maar gewoon toe-eigent als hij de kans zietsella schreef: Mooi boeit niet, een happy kat en honden wel
Hij kan op de vensterbank boven de cv een uitkijkpost krijgen voor tuinvogeltv, hij kan boven een van de ligplekken van de honden vragen te delen, of hij kom gewoon op mijn voeteneinde liggen terwijl Buffel en Shay naast me kroelen.
Ik zit nu al met een knoop in mijn maag dat de voordeur nog niet is geschilderd. De honden houdt ik achter een laag schot wel boven. Een kat zit daar niet mee.
Vandaar even wachten tot die afgeschilderd is, want oh boy dat zal me niet gebeuren, een niet gewende poes die zich het rimram schrikt en naar buiten schiet.