Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik hou het nog steeds even fijn bij beschuitjes 
Ben je nog niet beter?!?! Getsie Hope!
Zo. De rest van de pizza heb ik nu naar binnen gewerkt. Nu iets nieuws uit de oven verzinnen voor vanavond

Zo. De rest van de pizza heb ik nu naar binnen gewerkt. Nu iets nieuws uit de oven verzinnen voor vanavond
Ik zou voor taart gaan. Dat is heel feestelijk.
Wij eten vanavond een vieze pizza. Met nog een nader te bepalen toetje.
Wij eten vanavond een vieze pizza. Met nog een nader te bepalen toetje.
- Angelique
- 5-sterren

Een lekkere spinazielasagna met een aardbei/rabarber crumble (met ijs!) als toetje, dan een lekker cakeje voor bij de koffie. En dan ben je hopelijk wel uitgebakt voor vandaagLizzy schreef: Ben je nog niet beter?!?! Getsie Hope!
Zo. De rest van de pizza heb ik nu naar binnen gewerkt. Nu iets nieuws uit de oven verzinnen voor vanavond![]()
![]()
Lekker.
En dan als late night snack een pavlova. Met mangosaus. En in de oven geroosterde sticky honing-nootjes.
En dan morgen een doperwtensouffle en pommes dauphinois en een tofubraadstuk en de rest van de pavlova.
Overmorgen mezze met home made plat brood. Ajvar, humus, baba ghanoush, etc. Als toetje rijstpudding uit de oven met oranjebloesemwater.
Wanneer kan ik aanschuiven?
En dan als late night snack een pavlova. Met mangosaus. En in de oven geroosterde sticky honing-nootjes.
En dan morgen een doperwtensouffle en pommes dauphinois en een tofubraadstuk en de rest van de pavlova.
Overmorgen mezze met home made plat brood. Ajvar, humus, baba ghanoush, etc. Als toetje rijstpudding uit de oven met oranjebloesemwater.
Het is eigenlijk een Mexicaans ontbijtAngelique schreef: En wat eet je dan![]()
Er gaan kliekjes in die je dan in de oven mikt met gescheurde tortilla's erdoor en met kaas erop, eventueel.
Maar ik maak een prak van bonen met een kliekje vlees, klein blikje maïs erdoor, specerijen, wat azijn, het smaakt 'een beetje vreemd, maar wel lekker'.
Met zure room erbij, guacamole en verse salsa.
Van die wraps in stukken snijden, drizzeltje olie, zout en paprikapoeder eroverheen, kwartiertje in de oven: tadaaa, verse tortillachips. Ik maak ze groot dan kun je er je eten mee scheppen ~ vinden de kinderen leuk
Ik ga een quiche maken. Met emmentaler en pecannoten. Met slaai. Ohhw, ik heb er nu al zin an! En ik ga zo een cake bakken. Even eenvoudig beginnen 
- Angelique
- 5-sterren

Op de kwakkemol na, klinkt het helemaal goed- pien - schreef: Het is eigenlijk een Mexicaans ontbijtmaar ik heb er m'n eigen draai aan gegeven.
Er gaan kliekjes in die je dan in de oven mikt met gescheurde tortilla's erdoor en met kaas erop, eventueel.
Maar ik maak een prak van bonen met een kliekje vlees, klein blikje maïs erdoor, specerijen, wat azijn, het smaakt 'een beetje vreemd, maar wel lekker'.
Met zure room erbij, guacamole en verse salsa.
Van die wraps in stukken snijden, drizzeltje olie, zout en paprikapoeder eroverheen, kwartiertje in de oven: tadaaa, verse tortillachips. Ik maak ze groot dan kun je er je eten mee scheppen ~ vinden de kinderen leuk![]()
Ik denk trouwens dat Vera en ik de bak ijs als toetje gaan eten. Heeft meneer pech.
Ik had laatst bij de Lidl een bakje bviologisch yoghurtijs met kersen meegenomen. Iedere keer als ik de vriezer open doe, roept het naar me.
Ik weet trouwens nog niet wat we morgen zullen eten, meneer eet dan gewoon mee. Ik twijfel tussen chili con carne en babi ketjap met jasmijnrijst en komkommeratjar en sambalboontjes.
Ik had laatst bij de Lidl een bakje bviologisch yoghurtijs met kersen meegenomen. Iedere keer als ik de vriezer open doe, roept het naar me.
Ik weet trouwens nog niet wat we morgen zullen eten, meneer eet dan gewoon mee. Ik twijfel tussen chili con carne en babi ketjap met jasmijnrijst en komkommeratjar en sambalboontjes.
Het ijs was lekker. We hebben ook nog een beetje voor meneer overgelaten.

Het was lekker!
Vanavond: friet met accessoires. Ik zal er sla bij maken, morgenavond hebben we bbq (meneer pien z'n kinders komen eten) en dat is nou ook niet bepaald uitgebalanceerd
Ik heb net een stroopwafel gegeten.
-
fransbulletje
Vanavond speltvolkoren spaghetti met courgette spaghetti, tomaten, ui , tartaar en basilicum
Frisse citroentaart gebakken, lekker zomers
http://dayennefoodblog.com/2015/3/10/fr ... roentaart/
Frisse citroentaart gebakken, lekker zomers
http://dayennefoodblog.com/2015/3/10/fr ... roentaart/
Roerbakgroenten + tofu + zakkie-roerbakhandel + witte rijst.
- Angelique
- 5-sterren

Dan eindelijk maar eens die risotto