[quote="Doranto"]
De buitenafmeting is: Hoog 31 cm. van de voor tot de achterkant, incl. het handvat 44cm. breedte 30cm.
Het beste zet je een vorm (max. 20cm. doorsnee in de xl) in het mandje, zodat de luchtcirculatie goed blijft.. Dat kan alles zijn wat ovenvast is en erin past. Je kunt ook het mandje zelf bekleden met bakpapier of alufolie, maar dan is de cake er waarschijnlijk moeilijker uit te kijken. Bovendien moet je opletten dat bij het voorwarmen, het papier niet rond gaat waaien. Je kunt ook een bakblik of ovenschaal gelijk in de bak zetten (het mandje eruit laten dus) maar dan moet het wel een stukje van de onderkant en zijkanten afblijven. Je zou het dan op een houdertje of iets kunnen plaatsen, of op een paar bolletjes allufolie. Zolang de lucht er maar zo ongehinderd mogelijk omheen kan.
Wat ik zelf al heb gehaald is een vlamverdeler van 21 cm. bij Blokker (3,99) om op het vlees, of iets anders wat zou kunnen spatten te leggen, om het verwarmingselement schoon te houden.
Wat ik ook nog wil gaan halen is een grillmat. Zie voor de beschrijving van een goede, deze link:
http://bbqgrillmats.com/bbq-grill-mat-review/ ,om in het mandje te leggen als je bijv. vis of vlees wilt bereiden. Dan plakt het niet aan het mandje.
Verder weet ik het ook nog niet. Ik heb hem gisterenavond binnen gekregen en heb alleen nog frietjes en frikandellen erin gehad. Die waren overigens veel lekkerder dan we hadden verwacht.

Zelfs lekkerder dan uit de friteuse.
Voor andere vragen kun je ook even op de facebookpagina kijken. Daar vind je waarschijnlijk heel veel antwoorden

[/quote]
Dank je, daar kan ik alweer wat mee.
Ik blijf lezen op die site maar snap nog niet al te veel. En vragen durf ik daar nog niet al te goed, kom je zo erg dom over.

Ik heb er zin in hoewel ik nu het ding in aantocht is overal op het net weer negatieve berichten tegen kom maar dat is altijd zo.