Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Hanna, gefeliciteerd met je nieuwe baan 
- Charlie Angel
- Moderator
Een flinke rotdag met rot nieuws achter de rug maar het geluksmoment is dat ik zulke enorm lieve vrienden heb.
En een fijn cadeau gehad, een tablet!!
Is die rotdag weer wat afgezakt vandaag?Charlie Angel schreef:Een flinke rotdag met rot nieuws achter de rug maar het geluksmoment is dat ik zulke enorm lieve vrienden heb.
Gaaf he zo'n tablet, ik zit bijna nooit meer achter mijn computer
Mijn geluksmomentje vanochtend: heerlijk uitgeslapen en meestal word ik ook als het niet nodig is al vroeg wakker.
Daarna fijn samen met Leo en Sofi gewandeld in de stralende zon bij ons achter in het begrazingsgebied. Veel lammetjes gezien.
Sofi liep zo braaf mee, deze keer eens aan de flexlijn. Dat was eigenlijk niet nodig, want 80% van de tijd liep ze vlakbij mij. Zo fijn is dat tegenwoordig.
Toen ze 9 jaar geleden bij ons kwam, liep ze als een wild paard heen en weer aan een flexlijn. Ze liep altijd naar het eind van de lijn die ze dan zowat uit je hand rukte. Er was geen land mee te bezeilen aan de lijn. Terwijl ze nu als een zonnetje mee loopt aan de slappe lijn. OK behalve als we een andere hond tegenkomen, maar waar wij met haar lopen in het natuurgebied, daar lopen vrijwel geen andere honden.
-
Lil
Heerlijk in het natuurgebied gewandeld en genoten! Jones is heeeeel veel los geweest dus dat was extra genieten. En toen kwam heel plotseling en onverwacht een mooie herinnering aan mijn heengegane dierbaren boven. Dat prikte wel extreem achter de ogen, maar was wel super mooi zo op Hemelvaartsdag.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Heel fijn en kang uitgeslapen met Zoë samen. Daarna gebak gaan eten bij mijn ouders met heel het gezin om mijn nieuwe baan te vieren. En nu ga ik zometeen met een boek in de zon zitten.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
- Charlie Angel
- Moderator
Het kost even tijd om het rot nieuws te verwerken en om te bedenken wat ik er verder nog aan kan doen, maar het is zo fijn als je dat met lieve mensen kan bespreken zoals gisteren. Dus het komt wel Borke.
Heerlijk zo te lezen hoe het met sofi gaat, wat heeft ze enorm veel geleerd en wat heeft ze het goed bij jullie, daar kan ik dan van genieten. [emoji8]
Hier ook een zonnige wandeling achter de rug, Charlie ligt nu lekker uit te rusten op het balkon naast me. Die heeft weer fijn gespeeld met de dalmaten.
Heerlijk zo te lezen hoe het met sofi gaat, wat heeft ze enorm veel geleerd en wat heeft ze het goed bij jullie, daar kan ik dan van genieten. [emoji8]
Hier ook een zonnige wandeling achter de rug, Charlie ligt nu lekker uit te rusten op het balkon naast me. Die heeft weer fijn gespeeld met de dalmaten.
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Geluksmomentje van de dag
Soms is een geluksmomentje een middag op het terras zitten met vriendinnetjes, lekker in de zon, aan de wijn en zeuren en ouwehoeren over van alles en over helemaal niets....
Iedereen met de kids, ik met mijne op 4 poten en de vriendinnetjes met die van hun op 2 poten [emoji6]
Iedereen met de kids, ik met mijne op 4 poten en de vriendinnetjes met die van hun op 2 poten [emoji6]
- Charlie Angel
- Moderator
Re: RE: Geluksmomentje van de dag
Heerlijk toch!constance.blokzijl schreef:Soms is een geluksmomentje een middag op het terras zitten met vriendinnetjes, lekker in de zon, aan de wijn en zeuren en ouwehoeren over van alles en over helemaal niets....
Mijn geluksmoment vandaag is een zo goed als nieuwe boschdroger die ik van iemand over kon nemen. Opgehaald met hulp van lieve buurman hier recht boven. Dus die had een lekker bakje koffie met gebak verdient!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Een leuk cadeau voor moederdag gekocht nu er eindelijk weer wat geld te besteden is hier. Fijn om dat te kunnen doen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

En na twee weken ketelloos heb ik hem eindelijk weer aan de praat gekregen. Ik ga zometeen dus zalig in bad!
-
frodo quin
- 5-sterren

OMG was je ketel al die tijd stukhannabelgje schreef:En na twee weken ketelloos heb ik hem eindelijk weer aan de praat gekregen. Ik ga zometeen dus zalig in bad!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Zoonlief is geland op Schiphol. Krijg net een whatsappje van hem. Hij is een week naar Litouwen geweest. Altijd weer lekker als ze gewoon met beide benen op de grond staan.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Nou je wordt erg inventief hoor zonder warm water. [emoji16]frodo quin schreef:
OMG was je ketel al die tijd stukVoor de verwarming overleef je het wel, maar geen warm water is toch wel heel vervelend. Kon er geen ketelpersoon komen helpen?
Ketelmeneer meerdere keren aan de telefoon gehad maar die loopt niet zo hard meestal... maar nu het ding weer zelf aan de praat gekregen. Is ook stukken goedkoper. Maar mijn bad was zalig!!
Fijn dat de spruit weer zo goed als thuis isMieke L. schreef:Zoonlief is geland op Schiphol. Krijg net een whatsappje van hem. Hij is een week naar Litouwen geweest. Altijd weer lekker als ze gewoon met beide benen op de grond staan.
Van donderdag, sleepbootjes kijken in Zwartsluis 
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk