Zere poot, hotspot en kennelhoest; project gipsspalk
Moderator: Lizzy
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Re: Zere poot, hotspot en kennelhoest; project gipsspalk
Vraag een filmpje van Liz d'r loopplank! Die ruim je super makkelijk op!
Ehhmmm jaaaa maar ik kan me niet voorstellen dat het makkelijker is dan het omdraaien van je autosleutel om je auto op slot te doen. En dat is soms al ingewikkeld #ongeleideprojectielen *heeftsportievehondendiewillengaanmetdiebanaan* 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Klapt vanzelf in! Makkelijker kunnen we het niet maken 
Oohww dan ga ik Lizzy toch maar even aan dr mouw trekken :-)
Ik ben ook wel benieuwd!
Ik heb er geen filmpje van... Ik had er foto's van maar die staan op mijn oude laptop. Dus die moet ik gaan zoeken.
Hmm, weet je het merk misschien? Wellicht kan google dan iets voor ons verzinnen 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Home madeeelke schreef:Hmm, weet je het merk misschien? Wellicht kan google dan iets voor ons verzinnen
Aaaah, dat zijn vaak nog de mooiste! Ach, er is helemaal geen haast bij, want voorlopig is zelf uit de auto stappen toch niet aan de orde. Mocht je ze vinden zie ik ze graag 
Dat wil toch elke hond! Kwestie van oefenen. Zeker met pezen is zoiets als in en uit de auto springen echt wel een pittige belasting en dan kunnen ze beter even zich leren te gedragen bij de loopplank, dan weer geblesseerd in het gips te moeten!eelke schreef:Ehhmmm jaaaa maar ik kan me niet voorstellen dat het makkelijker is dan het omdraaien van je autosleutel om je auto op slot te doen. En dat is soms al ingewikkeld #ongeleideprojectielen *heeftsportievehondendiewillengaanmetdiebanaan*
Wij hebben deze en die bevalt goed. Is best prima met 1 hand te bedienen en stevig: http://www.zooplus.nl/shop/honden/bench ... lank/67128
Het ligt erg aan de plank die je hebt. Ik heb namelijk een hele lichte die je met met één hand in- en uitklapt. Maar goed, ik heb maar één enthousiaste hond, geen twee.
Als er een lijntje heen en weer geregeld kan worden zou je de mijne een tijd mogen proberen. Ik wil hem niet kwijt maar tijdelijk is dat geen punt.
Als er een lijntje heen en weer geregeld kan worden zou je de mijne een tijd mogen proberen. Ik wil hem niet kwijt maar tijdelijk is dat geen punt.
Ja die hebben wij ook. Ik vind hem wel zwaar. En zoals vandaag dat ik met mijn rug zit hem ik hem maar achterwegw gelaten. Niet alleen door gewicht maar het uitschuiven in schuiven in auto frotten doet dan best auw ( maar mijn rug doet momenteel extreem veel pijn)Kaela schreef:Dat wil toch elke hond! Kwestie van oefenen. Zeker met pezen is zoiets als in en uit de auto springen echt wel een pittige belasting en dan kunnen ze beter even zich leren te gedragen bij de loopplank, dan weer geblesseerd in het gips te moeten!
Wij hebben deze en die bevalt goed. Is best prima met 1 hand te bedienen en stevig: http://www.zooplus.nl/shop/honden/bench ... lank/67128
Hope houdt die van jou dan ook newfies? Denk dat Gijs ietsje meer weegt dan Nelson
Lizzy kun je geen nieuwe fotootje maken of gebruik je hem niet meer?
Ik heb ook nog twee honden die gewend zijn er tegelijk uit te springen he. Dat is al punt 1. Die moeten dan een voor een, en dan moet die plank ook nog net precies voor de hond staan die het eerst mag... En natuurlijk kun je het oefenen maar ja, 100 keer oefenen is in het begin natuurlijk ook juist niet handig.
Maar jullie hebben zeker een punt. En bedankt voor het aanbod Hope! Mocht ik er gebruik van willen maken hoor je zeker van me
Maar jullie hebben zeker een punt. En bedankt voor het aanbod Hope! Mocht ik er gebruik van willen maken hoor je zeker van me
Oh damn Eelke, ik moest heeeeeel ver bijlezen... Jeemineeee - arme beer, arme jij!
Die van mij mag tot 80 kilo.Kaio schreef:Ja die hebben wij ook. Ik vind hem wel zwaar. En zoals vandaag dat ik met mijn rug zit hem ik hem maar achterwegw gelaten. Niet alleen door gewicht maar het uitschuiven in schuiven in auto frotten doet dan best auw ( maar mijn rug doet momenteel extreem veel pijn)
Hope houdt die van jou dan ook newfies? Denk dat Gijs ietsje meer weegt dan Nelson![]()
Lizzy kun je geen nieuwe fotootje maken of gebruik je hem niet meer?