Vraag me echt af of daar veel animo voor is. Ik zou dat echt nooit doen.
Corona vaccinatie september 2022, ga je 'm nemen of niet?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Corona vaccinatie september 2022, ga je 'm nemen of niet?
Ik las deze: https://www.vaccinatiestudie.nl/onderzo ... ingutrecht
- pearlsofpassion
- Moderator
Goh ja, moest ik nu beslissen dat ik ze zou laten vaccineren, dan mogen ze dat gerust opvolgen.
Maar ik zie ook niet echt in wie zijn kinderen nu zou laten vaccineren en dat voorheen niet gedaan heeft. Dat is bij mij echt niet iets dat in m'n gedachten zit.
Maar ik zie ook niet echt in wie zijn kinderen nu zou laten vaccineren en dat voorheen niet gedaan heeft. Dat is bij mij echt niet iets dat in m'n gedachten zit.
Er zijn huisartsen die patiënten informeren, zodat je kunt afwegen of je een coronavaccin neemt. Ik krijg deze informatie net van mijn zus. Het is wat onscherp maar ik krijg het niet als pdf bijlage geüpload.
- pearlsofpassion
- Moderator
Wauw, dat is wel heel open. Chic.
De vraag die ik had over de oversterfte is dan ook meteen verklaard, het gaat idd over meer sterfte, naast de corona.
De vraag die ik had over de oversterfte is dan ook meteen verklaard, het gaat idd over meer sterfte, naast de corona.
Dat is een antroposofische praktijk. Niks mis mee, maar wel met een geheel eigen kijk op vaccinaties.
En hierbij het linkje naar de PDF.
Dat verklaart wel deze info. Ik verwacht niet dat ze je dit bij een reguliere praktijk zo gaan vertellen.Tanna schreef: zo 16 okt 2022, 20:27 Dat is een antroposofische praktijk. Niks mis mee, maar wel met een geheel eigen kijk op vaccinaties.
Maar het sluit wel aardig aan bij mijn eigen ideeën over dit vaccin.
Er is idd een andere kijkTanna schreef: zo 16 okt 2022, 20:27 Dat is een antroposofische praktijk. Niks mis mee, maar wel met een geheel eigen kijk op vaccinaties.
Grappig, dit was mijn huisarts. In de praktijk echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder antroposofisch als ze doen voorkomen, helaas. Wat voor mij reden is geweest om daar op te stappen. Ik vind hun nieuwsbrief echter verhelderend. En eigenlijk van wat ik van hen gewend ben (zo'n brief kregen we ook als Leo weer een uitnodiging kreeg voor de griepprik).Djeena schreef: zo 16 okt 2022, 19:01 Er zijn huisartsen die patiënten informeren, zodat je kunt afwegen of je een coronavaccin neemt. Ik krijg deze informatie net van mijn zus. Het is wat onscherp maar ik krijg het niet als pdf bijlage geüpload.
Ik vraag me wel af of de passage over de natuurlijke bescherming klopt. Ik zie best veel mensen om mij heen die het eerste kwartaal van 2022 Omicron hebben gehad en inmiddels weer besmet zijn. Iemand daar ideeën over?
Dat is toevallig zeg.Lizzy schreef: ma 17 okt 2022, 08:23 Grappig, dit was mijn huisarts. In de praktijk echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder antroposofisch als ze doen voorkomen, helaas. Wat voor mij reden is geweest om daar op te stappen. Ik vind hun nieuwsbrief echter verhelderend. En eigenlijk van wat ik van hen gewend ben (zo'n brief kregen we ook als Leo weer een uitnodiging kreeg voor de griepprik).
Zou het met B1, B2 etc te maken kunnen hebben?Lizzy schreef: ma 17 okt 2022, 08:29 Ik vraag me wel af of de passage over de natuurlijke bescherming klopt. Ik zie best veel mensen om mij heen die het eerste kwartaal van 2022 Omicron hebben gehad en inmiddels weer besmet zijn. Iemand daar ideeën over?
Met een formulering als 'de verwachting is dat...' en 'niet of niet ernstig ziek worden' houden ze natuurlijk wel een behoorlijke slag om de arm.Lizzy schreef: ma 17 okt 2022, 08:29 Ik vraag me wel af of de passage over de natuurlijke bescherming klopt. Ik zie best veel mensen om mij heen die het eerste kwartaal van 2022 Omicron hebben gehad en inmiddels weer besmet zijn. Iemand daar ideeën over?
Ik heb eindelijk een duidelijk antwoord op de vraag.
Geen vaccin want ik heb corona.
Gaan jullie nog bij de ggd testen als je corona hebt?
Geen vaccin want ik heb corona.
Gaan jullie nog bij de ggd testen als je corona hebt?