Haaks Barf

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Haaks Barf

Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

[quote="aussie"]
De stukjes bot die erin zaten lijken me geen hard bot, maar meer een soort kraakbeen. Heb er niet zoveel verstand van, maar luchtpijp achtig. Bij mij gelukkig nog geen snaveltjes ! Dat moet meneer Haak er maar niet meer ingooien, anders lopen veel klanten gillend weg  ;D ;D ;D Toen ik ooit kippennekjes ontdooide en er bij één nog een kop aan bleek te zitten heb ik het gruwelend weg ( laten ) gegooid  :D :D :D
[/quote]

Toen ik dat had, heb ik dit aan hoofdkliko Sammy gegeven, toen had ik nog geen/weinig ervaring met barf. Ik dacht ik geef het aan haar dan weet ik vrij zeker dat het opgaat. En zo geschiedde ;D Mss vind je het nog, bij mij zat het in de lam/kip versie.
Ziviaantje
4-sterren
4-sterren

Bericht door Ziviaantje »

[quote="Cindy de Wolf"]
Toen ik dat had, heb ik dit aan hoofdkliko Sammy gegeven, toen had ik nog geen/weinig ervaring met barf. Ik dacht ik geef het aan haar dan weet ik vrij zeker dat het opgaat. En zo geschiedde ;D Mss vind je het nog, bij mij zat het in de lam/kip versie.
[/quote]

Ik heb gisteren dus de lam - kip versie gegeven, gelukkig geen snaveltjes ( in ieder geval niet gezien  :D ). Morgen gaan we geit proberen.
ulla
5-sterren
5-sterren

Bericht door ulla »

Blijf dit met spanning volgen. ;D
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

[quote="ulla"]
Blijf dit met spanning volgen. ;D
[/quote]

Nou ik ook ;D ;D ;D ;D
Ziviaantje
4-sterren
4-sterren

Even een update : ontlasting was redelijk, was in vorm, iets zachter dan normaal maar dat verbaasd me niks. Als ik een ander merk neem wordt het vaker iets smeuiger, bij Carnibest was het zelfs spuitpoep  :D De poeptest heeft de Haaks Barf dus doorstaan, in ieder geval de lam-kip versie  8) Morgen geit !
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Op de ontlasting heb ik ook niets aan te merken maar goed het merendeel heeft hier magen als beton ;) Jesse heeft vanavond verplicht de lam/kip gegeten en die moest ik dus voeren. Bij mijn ouders hebben ze het vanmorgen allebei opgegeten, Remy twijfelde wel even. Voor morgenochtend heb ik er kip uitliggen maar dan niet meer voor allemaal. Heb geen zin in weer gemuts ;) Morgenochtend update over de kipversie. ;D
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Tinker"]
Ja Ok,maar als ik echt iets niet vertrouw oid,als koste het dan 100 Euro,dan gaat het gewoon huppekee weg ermee.En dan heb ik wel eens een pittige discussie met hubbie,want die vind alles zonde.... ::) ;D Maar even goed jammer van je 61 Euro. :-\ :-*
[/quote]

Al eens van terugbrengen gehoord. Dat mag je in Nederland als consument, binnen 8 dagen, als een product om watvoor reden dan ook niet bevalt.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

[quote="Tinker"]
Oh dat wist ik helemaal niet. :-[ Nou ja,dan zou ik dus als ik dat wist ;) na het eerste snaveltje de hele doos retour doen. ;) Maar ja,hij(Haak) zegt natuurlijk ook dat het wèl BARF is wat ie maakt,dus hele dieren enzo,en daar horen snaveltje snu eenmaal ook bij. ::) 8) ;) ;D ;D  ( :puke: :puke: :puke: )
[/quote]

Een zurige lucht echter niet. En als er hele dieren in zouden horen te zitten dan kun je je afvragen waar de vachtjes gebleven zijn ;D
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

[quote="aussie"]
Ik heb vanavond de Haaks BARF binnen gekregen, van alle smaken 1 kilo, behalve het wild, want die is er nog niet. Er was wel een konijn versie, maar die vond ik met zijn 6 euro een beetje aan de prijs   :D Heb ik dus maar even gelaten. Ik heb meteen een rolletje lam-kip eruit gelaten en in de koelkast gezet om te ontdooien voor morgen. Kijken wat Indy er van vindt. Het ruikt een beetje zurig, alsof er een soort kool door heen zit. Het ziet er goed uit, ben benieuwd of ze het goed eet. Als het bevalt hoop ik wel dat ze ook kiloworsten gaan maken, want steeds die kleine rolletjes ontdooien  :P
[/quote]
Kolere zeg!!! wat een prijs voor wat en zeker hoeveel? knijnenvlees in een rolletje kvv!  :o
Ik koop hier voor nog geen 3 euro per kg luxe achterpoten.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Een kennis van mij had het ook besteld en ik krijg net bericht van haar dat haar honden het ook  :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:vinden. Ze had nu 2 versies geprobeerd. Ik heb haar maar aangeraden om het te mengen met een ander kvv zodat het in ieder geval opgaat. Ik heb dan nog de mazzel dat er in ieder geval 2 a 3 zijn die het wel eten dus op komt het wel.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Ik heb vanmorgen de kip versie geprobeerd en ik moet zeggen dat was de beste versie tot nu toe. Het was stevig qua vorm een beetje te vergelijken met cb lam/rijst. Er kwam weinig vocht uit en het rook niet echt zurig. Je kon wel iets van kruidenmix ruiken. Het vlees zag er op zich goed uit, duidelijk stukjes bot platte stukjes, maagjes waren te herkennen en ik had echt zoiets van ja dit gaat de goede kant op. Ik had voor Misty een eendenvleugel eruit gelegd omdat die de afgelopen 2 dagen echt weigerde. Ik wilde toch weten wat ze hier mee zou doen dus toch zo'n 75g in haar bak gelegd. Bij alle honden ging het er zonder pardon in, ook bij Misty. Deze kip versie vonden ze beduidend lekkerder.
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Hahahaha Dit is net zo consumententest geworden :D :D :D :D :D
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

[quote="judith1967"]
Hahahaha Dit is net zo consumententest geworden :D :D :D :D :D
[/quote]

;D ;D ;D ja, nog 3 smaken te gaan voordat de test is afgerond. Score tot nu toe; 2 tegen 1 voor ;)
Ziviaantje
4-sterren
4-sterren

:D Bij mij ligt de geit nu op kamertemp te komen, ik ben benieuwd, ziet er in ieder geval goed uit.
Ziviaantje
4-sterren
4-sterren

Net het geit gegeven. Het rook minder zurig dan de lam-kip. Er kwam niet teveel vocht uit en het vlees was redelijk grof gesneden, iets grover dan Bibi en het zag er ook een beetje uit als de lamvariant van Bibi. Wat betreft de groenten zag ik hele kleine stukjes wortel zitten. Er zal vast nog meer groenten in hebben gezeten, maar die zag ik niet.
Geen grove stukken bot of zo. Geleerd van de lam-kip versie de geit meteen buiten gezet. Indy liep er omheen, pakte een stukje vlees, legde het naast de bak. Nog een stukje vless, weer naast de bak. Er een beetje aan likken, er omheen lopen, even gapen, toch maar een hapje uit de bak. Zo ging het een minuut of 10 door. Toen ik erbij ging staan at ze wat sneller ( stel je voor dat het vrouwtje het in de koelkast gaat zetten ). Met veel gemeut heeft ze uiteindelijk ca. 3/4 opgegeten. De rest staat nu in de koelkast, meng ik vanavond met wat Bibi.
Conclusie : geit vindt ze wel lekkerder dan de lam-kip, maar geef haar maar Bibi  :D
Morgen de rundversie ! 

Plaats reactie