Terry Update pag 17 Update
Moderator: Lizzy
Re: Terry
Pff Cindy, wat onwijs fijn dat Terry nog steeds vooruitgang boekt!
Oh wat fijn, zulk goed nieuws!
Een ouwe taaie zullen we maar zeggen
.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Voor degene die interesse hebben in hoe het nu gaat kan je kijken op www.cdewolf.nl.
Ach jeetje, een hele kale bil
voor zo'n 'klein' sneetje. Maar ze loopt al heel goed, super hoor! Vind Terry trouwens een prachtig mooie hond 8), wat voor ras is 't?
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Nitus schreef: Ach jeetje, een hele kale bilvoor zo'n 'klein' sneetje. Maar ze loopt al heel goed, super hoor! Vind Terry trouwens een prachtig mooie hond 8), wat voor ras is 't?
Goh wat gaat ie geweldig zeg!!!
Fijn hoor!!
Fijn hoor!!
Dat geloof ik graag, vind haar nu nog een plaatje (ondanks 1 geschoren bilCindy de Wolf schreef:Terry is een rasechte bastaard. Haar moeder was een kruising bastaard labrador * Terveurense herder. Bibi leek hierdoor veel op een groenendaeler en haar vader was een Golden Retriever. Terry is voor mij echt een once in a lifetime hond. Daar heb ik eigenlijk alles mee behaald wat los en vast zit. Echt mijn champie. Ik zal er ook niet aan moeten denken dat ze ooit wegvalt
Je bent overigens niet de eerste die haar moooi vind en dan is ze nu al op leeftijd, had je haar moeten zien toen ze een jaar of 4 was, een plaatje, echt waar.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Re: Terry Update
We zijn net terug uit Eersel voor controle. Maarten was meer dan tevreden, er is al behoorlijke botaanwas zichtbaar en alles zit netjes op zijn plaats. Ze mag eigenlijk alles wel weer doen, maar goed dat deed ik eigenlijk al. Ze loopt nu weer voor 60% normaal en de rest moet gaan komen de komende weken/maanden. In ogenschouw genomen wat ze allemaal door heeft moeten maken en gezien haar leeftijd mogen we zeker niet klagen. Maarten vond mijn meisje een hele persoonlijkheid. Terry heeft namelijk al jaren een streepje voor bij Maarten
Is al het duimen gelukkig niet voor niets geweest, BEDANKT!!!
Nou super om te horen! Toppie!
Dat is goed nieuws!!!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Heeeeee, wat goed!
-
karin2
- 5-sterren