Ach meid toch, wat een narigheid joh! :bigarmhug:
Kan me helemaal voorstellen dat het heel erg moeilijk is nu. Sowieso lijkt me dat de rekening van de behandeling van Kayak bij de fokster hoort, dit is een probleem dat hij meebrengt en daarmee haar verantwoordelijkheid. En ze geeft ook aan dat hij terug kan en dan ook blijft, je weet dus zeker dat hij iig een goed adres krijgt, hoe dan ook, bij jou of bij haar. Je hoeft je dus niet schuldig te voelen als je hem terugbrengt, hij komt prima terecht. En als jij er echt niet overheen ziet, het tandengebeuren met de eventuele risico's plus het wennen van hare majesteit en de lakei :D dan is dat dus een goeie oplossing denk ik zo.
Aan de andere kant, 100% zekerheid krijg je idd nooit. En een perfecte kat moet je ook met een lantaarntje zoeken. Kayak klinkt als de bijna-perfecte kat voor jullie allemaal, madam, je dochter en jou. Ik denk dat hij bij jullie een geweldig leventje krijgt, en hare majesteit went heus wel aan hem, daar zou ik me echt helemaal geen zorgen over maken.
Tja, dus het breekpunt, dat ben jij. Heb jij voldoende veerkracht en energie om je schouders eronder te zetten en ervan uit te gaan dat het gewoon goedkomt, of voorzie je dat je blijft piekeren en tobben en zwartkijken en daar tonnen energie in verloren gaan. We weten dat je het kunt, ervoor gaan, de vraag is of je het ervoor over hebt, of je het kunt opbrengen. Als niet, dan is het alleen maar eerlijk om hem terug te brengen, voor jezelf en voor hem. Dat is geen schande en niks om je voor te schamen, dat is gewoon jezelf accepteren zoals je bent, met al je krachten en sterktes en zwakheden en grenzen. Zo ben jij en dat mag en dat is goed, ieder mens heeft grenzen en die moet je accepteren om te kunnen leven.
En zie je het wel zitten dan komen we jou met z'n allen stutten en steunen :-*