Sally blijft kreupel. Het gaat ontzettend goed!
Moderator: Lizzy
- Pauline
- 5-sterren

Re: Sally blijft kreupel. Operatie goed gegaan!
Beterschap!!
Ze loopt steeds beter, wordt steeds alerter.
Heb er vanmiddag een half kalmeringstabletje ingestopt, en dat werkt super.
Net heeft ze nog even door t huis gesnuffeld, wat water met yoghurt gedronken en op schoot gelegen.
Ben nog even met haar naar buiten geweest, want ze heeft sinds gisterochtend voor de operatie niet meer gepoept. Wel gegeten en ook geplast, maar dat wil nog niet op gang komen. De darmpjes zijn wel druk, dat kon ik voelen op schoot, maar t wil er nog niet uit.
Net heeft ze nog even door t huis gesnuffeld, wat water met yoghurt gedronken en op schoot gelegen.
Ben nog even met haar naar buiten geweest, want ze heeft sinds gisterochtend voor de operatie niet meer gepoept. Wel gegeten en ook geplast, maar dat wil nog niet op gang komen. De darmpjes zijn wel druk, dat kon ik voelen op schoot, maar t wil er nog niet uit.
- sphynxlover
- 3-sterren

- Contacteer:
Als ze meer beweegt komt het er vanzelf uit.
veel goeds van hier.
veel goeds van hier.
Klinkt goed zegLonaa schreef: Ze loopt steeds beter, wordt steeds alerter.
De darmen gaan ook vast wel snel hn werk weer doen, dat komt wel goed.
Morgen controle toch?
Jup, morgen controle.
En, GROOT nieuws, de darmpjes doen het weer. 8)
Ik heb heel trots met een zakje met stront staan zwaaien naar vriendlief die achter het raam stond. Het winkelend publiek vond het erg vreemd geloof ik.
Ze loopt goed, vind ik. Altijd op 4 poten, weinig mank, na wat inspanning wat meer natuurlijk, maar ze lijkt haar rust wel te pakken als ze dat nodig heeft. Ze gaat stil staan na een aantal stappen, ff op adem komen en dan weer een stukje.
En, GROOT nieuws, de darmpjes doen het weer. 8)
Ik heb heel trots met een zakje met stront staan zwaaien naar vriendlief die achter het raam stond. Het winkelend publiek vond het erg vreemd geloof ik.
Ze loopt goed, vind ik. Altijd op 4 poten, weinig mank, na wat inspanning wat meer natuurlijk, maar ze lijkt haar rust wel te pakken als ze dat nodig heeft. Ze gaat stil staan na een aantal stappen, ff op adem komen en dan weer een stukje.
Fijn dat de operatie goed is gegaan..En nu duimen op een voorspoedig herstel..
Zo, we zijn even naar Sneek gereden voor controle.
Paul was tevreden!
De eerste paar krammen zijn eruit, de rest blijft nog even zitten. Het gewricht was niet dik, warm of iets dergelijks en ze loopt goed.
Sally heeft nog een spuitje morfine gekregen en is sindsdien weer wankel. Niet aantoegeven natuurlijk. Ze ligt nu in de bench alles zo'n beetje in de gaten te houden.
Ik moet wel zeggen dat het nu begonnen is 'the game is on', vannacht heb ik 2 x 2 uur geslapen omdat mevrouw het niet eens was met in de bench blijven zitten. Ze heeft de hele nacht zachtjes zitten mopperen en piepen. Had haar een half kalmeringstabletje gegeven, maar dat was niet genoeg om haar 'uit te schakelen', vannacht gaat er een hele in.
Paul was tevreden!
Sally heeft nog een spuitje morfine gekregen en is sindsdien weer wankel. Niet aantoegeven natuurlijk. Ze ligt nu in de bench alles zo'n beetje in de gaten te houden.
Ik moet wel zeggen dat het nu begonnen is 'the game is on', vannacht heb ik 2 x 2 uur geslapen omdat mevrouw het niet eens was met in de bench blijven zitten. Ze heeft de hele nacht zachtjes zitten mopperen en piepen. Had haar een half kalmeringstabletje gegeven, maar dat was niet genoeg om haar 'uit te schakelen', vannacht gaat er een hele in.
Fijn om te horen dat het zo goed gaatLonaa schreef: Zo, we zijn even naar Sneek gereden voor controle.
Paul was tevreden!De eerste paar krammen zijn eruit, de rest blijft nog even zitten. Het gewricht was niet dik, warm of iets dergelijks en ze loopt goed.
Nu begint het harde werk voor jou; haar rustig houden zal nog een uitdaging zijn. Gelukkig is het maar voor een bepaalde tijd en als je weer aan het opbouwen bent gaat het in eens best wel rap.
Succes met je meisje!
Laatst gewijzigd door pallas op do 19 mei 2011, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze laat geen pijn zien, dus dat zit wel goed. Was inderdaad meer voor sedatie.
En bah, ik zit nu al de hele dag politie-agent te spelen.
Ze mag nu even bij me op de bank, appeltje eten.
En bah, ik zit nu al de hele dag politie-agent te spelen.
Ze mag nu even bij me op de bank, appeltje eten.
Fijn dat het zo voorspoedig gaat! Succes allebei, Sally met het herstellen en jij met de begeleiding van de revalidatie!
hartstikke mooi! op naar herstel! 
Wat fijn dat het zo voorspoedig gaat! 
Wat geef je voor een rustgevend middel?
(handig om te weten voor als het ooit nodig mocht zijn hier in een dergelijke situatie)
(handig om te weten voor als het ooit nodig mocht zijn hier in een dergelijke situatie)
Dat wat ik meegekregen heb is Calmivet, 12,5 mg acepromazine per tablet.Sanyo schreef: Wat fijn dat het zo voorspoedig gaat!
Het nare is, dat ze bijna op zijn..
Ik ga maandag even bellen om te overleggen, tis eigenlijk geen doen zo. Ieder moment UIT de bench pakt ze om druk te doen, onbenullig te doen, te springen, te rollen, enz. enz. Ieder moment IN de bench benut ze om te piepen, te kreunen en zielig te doen.
Met Didot ging dan de korthouder eraan en legde ik hem naast me neer op de bank.
Man....wat heb ik een uren gezeten met die hond
Misschien is afwisselen met rustcompositum van de Groene Os noge en optie?
Ik heb d'r ook wel aan de riem gehad in huis, dat gaat wel. rust compositum is misschien nog wel een goed idee. Daar heb ik helemaal geen ervaring mee, om eerlijk te zijn.pallas schreef: Met Didot ging dan de korthouder eraan en legde ik hem naast me neer op de bank.
Ik lees net dat het 3 dagen nodig heeft om echt wat te gaan doen, klopt dat?