Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hahaha WAS schoon inderdaad. Op de eerste foto waar Mik door de knietjes gaat is het inderdaad nog wit 
Al het zand bleef lekker plakken op de bezweette plekken. Volgende keer weer een lekkere poetsbeurt, maar dan is het zand er vast allang vanaf geschud.
Heerlijk, niets is zo fijn om even lekker te rollen!
Doordat ik met gekneusde ribben thuis zit is er weinig gewandeld de laatste dagen met de heren.
Gister even de schouders eronder gezet, en naar het strandje hier achter gelopen om de heren lekker even te laten zwemmen (heerlijk dat je zo'n plekje op 5 minuten loopafstand hebt !)
De honden hebben genoten, maar toen ik op de terugweg het volgende zag, werd ik ineens zo gelukkig .... Wat ben ik blij dat we de stap naar dit plekje hebben gemaakt .... Rust, ruimte en een heerlijk landelijk gevoel

Gister even de schouders eronder gezet, en naar het strandje hier achter gelopen om de heren lekker even te laten zwemmen (heerlijk dat je zo'n plekje op 5 minuten loopafstand hebt !)
De honden hebben genoten, maar toen ik op de terugweg het volgende zag, werd ik ineens zo gelukkig .... Wat ben ik blij dat we de stap naar dit plekje hebben gemaakt .... Rust, ruimte en een heerlijk landelijk gevoel

- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ow, blije koetjes

Meneer zat zo lekker op zijn billen op mij te wachten

- constance.blokzijl
- 5-sterren

Dat is een bullenzit![emoji2] dat bekkie maakt het wel af trouwens [emoji7]Hope schreef: Meneer zat zo lekker op zijn billen op mij te wachten
![]()
O en dat op 5 min lopen ...?Monique77 schreef: Doordat ik met gekneusde ribben thuis zit is er weinig gewandeld de laatste dagen met de heren.
![]()
Een heerlijk plekje dus!
Oooooooh SmeltHope schreef: Meneer zat zo lekker op zijn billen op mij te wachten
Oscar deed vanmorgen gewoon even een parcour van 14 toestellen met 2 vingers in zijn neus. Normaal bouwen we het op, doen we eerst stukjes oefenen en dan steeds een toestel erbij pakken. Nu hadden we wel in 2 losse beurten 2 stukjes gedaan, maar dat was echt volledig apart van elkaar. Nu stond het parcours compleet opgesteld en ik zei: ik doe eens gek, we proberen hem gewoon in een keer vanaf het begin. En hij deed het zo mooi!
-
Shanti en co
- 5-sterren

Wat een knap zag! Dat hebben jullie toch mooi samen bereikt. 
- CindyMayella
- 5-sterren

Jullie hebben altijd zulke mooie foto's!!!!! Om bijna jaloers van te worden
..... Appie kan echt niet even stil zitten ofzo, dat ik een mooie foto te maken en kan niets in app store vinden om ze te plaatsen .....
Wat een knapperd is Oscar (en baasje
) *applaus* 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Om ze hier te plaatsen bedoel je? Maar daar hoed je toch niet iets extra's voor te hebben? Die kun je heel makkelijk toevoegen;CindyMayella schreef: Jullie hebben altijd zulke mooie foto's!!!!! Om bijna jaloers van te worden..... Appie kan echt niet even stil zitten ofzo, dat ik een mooie foto te maken en kan niets in app store vinden om ze te plaatsen .....

Via het bergje met zonnetje, kun je zo vanuit je filmrol foto's toevoegen.
En wil je telefoon foto's een beetje bewerken vind ik snapseed een mooi appje
Kun je dit effect mee maken

- CindyMayella
- 5-sterren

@Constance:
Jij werkt met Tapatalk, als ik het goed zie
..... Die gebruik ik niet..... Zoals jouw scherm op je Ipad, dat heb ik niet..... Heb al mn icoontjes bekeken, maarre.... Moet iets anders vinden..... Even geduld, ben aan het zoeken
....
Jij werkt met Tapatalk, als ik het goed zie
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Tja, dan kan ik je helaas ook niet helpen [emoji6] en inderdaad ik heb tapatalkCindyMayella schreef: @Constance:
Jij werkt met Tapatalk, als ik het goed zie..... Die gebruik ik niet..... Zoals jouw scherm op je Ipad, dat heb ik niet..... Heb al mn icoontjes bekeken, maarre.... Moet iets anders vinden..... Even geduld, ben aan het zoeken
....