Heb inmiddels van Nadia pb gehad me betaal gegevens maar begrijp hieruit dat het via Kizmoo gaat? De bijbetaling voor het rund bedoel ik dan…
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Lees het topic nu pas ivm vakantie en kon het zo snel niet meer terug vinden 
Heb inmiddels van Nadia pb gehad me betaal gegevens maar begrijp hieruit dat het via Kizmoo gaat? De bijbetaling voor het rund bedoel ik dan…
sorry verkeerd begrepen...El_Kato schreef: Lees het topic nu pas ivm vakantie en kon het zo snel niet meer terug vinden
Laatst gewijzigd door bordie op zo 01 jul 2012, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sella
Het is op dus jullie mogen het negeren.
Laatst gewijzigd door sella op ma 02 jul 2012, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
NEE je moet het zelf verder met Jolanda /Nadia regelenbordie schreef: ja idd. geld mag je aan kizmoo overmaken...
Ik vervoer alleen maar
Je kan evt bijbetalen voor het rundvlees of iets anders met een van de 2 dames regelen
Het spijt me als het niet goed is overgekomen ,maar probeer alleen goed te doen om jullie te helpen met het vervoer
Groet George
bedankt voor je berichtje Kizmoo, ik heb het aan nadia overgemaakt.
Ik ben even kwijt hoe het ook al weer gaat 6 juli, El Cato zou jij de bestelling doorrijden van Kizmoo naar een volgende plek ? ( of iemand anders ? )
En weten jullie al iets over tijden, ik heb as vrijdag hier een bbq thuis om 18 uur, moet even kijken hoe ik dat ga doen als het ook om die tijd gaat worden.
Ik ben even kwijt hoe het ook al weer gaat 6 juli, El Cato zou jij de bestelling doorrijden van Kizmoo naar een volgende plek ? ( of iemand anders ? )
En weten jullie al iets over tijden, ik heb as vrijdag hier een bbq thuis om 18 uur, moet even kijken hoe ik dat ga doen als het ook om die tijd gaat worden.
Boris, ik haal het vlees op bij Kizmoo maar weet nog niet hoe laat. Kizmoo heb je al enig idee van een tijd?
Dan rijd ik door naar het tankstation bij Heemskerk waar het e.e.a. over gaat (even het lijstje met namen niet bij de hand). Wanneer het bij jou niet uitkomt qua tijd dan wil ik vanaf Heemskerk wel langs jouw rijden en het afgeven. Hondjes eten met veel smaak van de zalm dat is me een klein stukje om wel waard
Dan rijd ik door naar het tankstation bij Heemskerk waar het e.e.a. over gaat (even het lijstje met namen niet bij de hand). Wanneer het bij jou niet uitkomt qua tijd dan wil ik vanaf Heemskerk wel langs jouw rijden en het afgeven. Hondjes eten met veel smaak van de zalm dat is me een klein stukje om wel waard
goeie deal El Kato, ik regel n zak zalm voor je, dan ben ik uit de brand en jouw hondjes weer blij, top !
Top! Zalm heeft overigens geen haast heb nog wat van de vorige zak en vriezer zit behoorlijk vol na vrijdag ben ik bang
Dat is prima om het bij mij af te leveren, ik had al een berichtje gehad van Bordie, zie je morgen !
Fijn Karen dat je het meeneemt 
Ik denk dat ik het gewoon bij je thuis afhaal na mijn avonddienst oké?
Ik denk dat ik het gewoon bij je thuis afhaal na mijn avonddienst oké?
Check. Heb je het adres nog? Zet het zo voor de zekerheid ik een pb.
Zo net nog even de banden opgepompt , de bijrijdersstoel opgeruimd voor CobyP , olie nagekeken en ben er geheel klaar voor om die 620 kilo in te komen laden in Sittard
Tot morgen
O ja voor diegene die het bij mij thuis komen oppikken ik zal een bericht plaatsen in beide topics wanneer ik wegrij vanuit Sittard ,dan nog ruim 2 uur erbij rekenen ik hoop om ongeveer 17:00 weer in Haarlem te zijn als er geen bijzonderheden zijn onderweg.
Groet George
Tot morgen
O ja voor diegene die het bij mij thuis komen oppikken ik zal een bericht plaatsen in beide topics wanneer ik wegrij vanuit Sittard ,dan nog ruim 2 uur erbij rekenen ik hoop om ongeveer 17:00 weer in Haarlem te zijn als er geen bijzonderheden zijn onderweg.
Groet George
dat word gezellig in de auto...heel goede reis !!!! en neem genoeg te drinken en eten mee....Kizmoo schreef: Zo net nog even de banden opgepompt , de bijrijdersstoel opgeruimd voor CobyP , olie nagekeken en ben er geheel klaar voor om die 620 kilo in te komen laden in Sittard
Tot morgen
Groet George
ja, en daar komt de echte reden om de hoek, dat ik mee mag naar sittard,bordie schreef: dat word gezellig in de auto...heel goede reis !!!! en neem genoeg te drinken en eten mee....
uiteraard als sjouwer, helper, maar vooral omdat ik de catering onderweg verzorg.
de liefde van de man.....enz
Hihihihi, dan weet je als vrouw je plaats weer he Coby
Proest!
Wens jullie een heel gezellige rit samen en rij voorzichtig!
Wens jullie een heel gezellige rit samen en rij voorzichtig!