wahzeggie?Mien 3-tal schreef: B2![]()
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Foto pag. 66
Nee, dat doen we alleen als het een KS wordt.....*Dorothea* schreef: ik zou hem ook geen vlugge jaapie noemen...
Kun je nagaan, dit was het snelste zaadje.
Wanneer zouden die andere geboren worden als ze het gedaan hadden
We dollen wel, maar ik kan me ook voorstellen dat je het onderhand goed zat bent.
Sterkte met uitzitten.
Wanneer zouden die andere geboren worden als ze het gedaan hadden
We dollen wel, maar ik kan me ook voorstellen dat je het onderhand goed zat bent.
Sterkte met uitzitten.
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Sonja schreef: Neuh, Bassie was al geen optie als naam aangezien mijn vent al Adriaan heet. 8)
Ik heb een vraagje aan de moeders: 1 van mijn beste vriendinnen is zwanger en we gaan haar binnenkort verrassen met een mini-babyshower. Wat vonden jullie nou echt heel grappig en apart om te krijgen? Het wordt een meisje (vinden we stiekem allemaal geweldig
Als kraamcadeautje wil ik zelf iets gaan maken, met mijn komende-week-aan-te-schaffen naaimachine. Mag niet té ingewikkeld zijn, moet nog oefenen
O ja, de schaamnaam top 10! Altijd leuk. Hoe mensen erop komen om hun kind zo te noemen. Maar ook hilarische combinaties van achternamen bij getrouwde vrouwen.
Ik vond het overigens leuk om iets te krijgen dat zelfgemaakt en dus uniek is. Bijvoorbeeld de gebreide kleertjes van m'n schoonmoeder. Maar een boxkussen of kleed lijkt me ook hartstikke leuk, ja!
Ik vond het overigens leuk om iets te krijgen dat zelfgemaakt en dus uniek is. Bijvoorbeeld de gebreide kleertjes van m'n schoonmoeder. Maar een boxkussen of kleed lijkt me ook hartstikke leuk, ja!
-
Martine-Tom
Ok iets ander genre maar ik heb ooit gewerkt voor een echtpaar....Schele-KruidenierSonja schreef: O ja, de schaamnaam top 10! Altijd leuk. Hoe mensen erop komen om hun kind zo te noemen. Maar ook hilarische combinaties van achternamen bij getrouwde vrouwen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik heb ooit een collega gehad die Fokje Modderman heette....
Het is gewoon een kind met een groot aanpassingsvermogen. Gaat geboren worden in Brabant en daar laten ze altijd even op zich wachten.Riek schreef: Kun je nagaan, dit was het snelste zaadje.
Wanneer zouden die andere geboren worden als ze het gedaan hadden![]()
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Dan toch 't bedlampje aanlaten, misschien dat 'ie vannacht dan denkt 'he, daar brandt nog licht!' ;-).Sonja schreef: Het is gewoon een kind met een groot aanpassingsvermogen. Gaat geboren worden in Brabant en daar laten ze altijd even op zich wachten.
En dan Guus draaien? Zou dat helpen?Alba schreef: Dan toch 't bedlampje aanlaten, misschien dat 'ie vannacht dan denkt 'he, daar brandt nog licht!' ;-).
Mooi!orinake schreef: Blije baby
![]()
Lieve glimlach.
Ik heb maar af en toen internet (ziggo) dus ik wil je alvast heel veel succes wensen met de bevalling...
Ik heb maar af en toen internet (ziggo) dus ik wil je alvast heel veel succes wensen met de bevalling...
Dank je!
Net nog even extra controle gehad bij de VK. Alles in orde verder, maar Puk maakt nog geen aanstalten...... Dus vandaag maar een beetje rustig rondlummelen in huis en dan gaan we er morgen voor!
Net nog even extra controle gehad bij de VK. Alles in orde verder, maar Puk maakt nog geen aanstalten...... Dus vandaag maar een beetje rustig rondlummelen in huis en dan gaan we er morgen voor!
Succes morgen!
Ik heb weer eens een vraag.
Ik denk dat ik de hele tijd mn baarmoeder voel hangen. Het is geen bandenpijn, want dat is anders (voel je bv met niezen aan de zijkanten). Ik voel de hele tijd in mn buik een bal hangen, formaat meloentje. Als ik dingen doe, wordt het erger. Maar ik kan niet de hele tijd op bed liggen.
Wat moet ik eraan doen?
Nog een vraag. Als ik op mn rug lig, krijg ik het benauwd en krijg ik ook meer hartkloppingen. Dat is vervelend.Niet dat ik nu zoveel op rug dus lig, maar even afwisseling is soms wel prettig. Iemand tips/instructies om dat vervelende gevoel te verminderen?
Ik ben overigens vorige week nog bij de gyn geweest en toen was dat ook al en toen was alles goed. Dus het zijn alleen kwaaltjes, maar ik zou ze liever niet hebben.
Ik heb weer eens een vraag.
Ik denk dat ik de hele tijd mn baarmoeder voel hangen. Het is geen bandenpijn, want dat is anders (voel je bv met niezen aan de zijkanten). Ik voel de hele tijd in mn buik een bal hangen, formaat meloentje. Als ik dingen doe, wordt het erger. Maar ik kan niet de hele tijd op bed liggen.
Wat moet ik eraan doen?
Nog een vraag. Als ik op mn rug lig, krijg ik het benauwd en krijg ik ook meer hartkloppingen. Dat is vervelend.Niet dat ik nu zoveel op rug dus lig, maar even afwisseling is soms wel prettig. Iemand tips/instructies om dat vervelende gevoel te verminderen?
Ik ben overigens vorige week nog bij de gyn geweest en toen was dat ook al en toen was alles goed. Dus het zijn alleen kwaaltjes, maar ik zou ze liever niet hebben.