gelukkig maarMarlou-Kamiel schreef: vuurwerk vindt ze niet heel tof maar ze is niet bang..
eerder beetje pissig maar ik vermoed dat ze nu zoveel gewend is dat ze erop pist![]()
(bij wijze van spreken)
dus daar zit geen probleem..
Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!
-
sella
Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!
Mijn ervaring ook dat het thuis dan wel opeens hard gaat. Maar dan zijn de toeters en bellen er wel zo goed als af. Een drain heb ik ook meegekregen en thuis verzorgt. Het gaf mij rust dat ik gewoon de hond kon aanraken als hij het moeilijk had. En het leek ook of de hond er sterker van werd de letterlijke steun als hij zich k.u.t, met peren voelde.Erna schreef: Ze moet van ver komen he!
Wat ik je wil meegeven is het volgende: Onze Tess heeft in haar jeugdige onbezonnenheid ooit eens kurken onderzetters voor pannen opgegeten (niet vergelijkbaar met een torsie hoor). Hier is ze doodziek van geworden en ook geopereerd om die bende uit haar maag en darmen te halen. Ze heeft na de operatie nog 5 dagen bij de dierenarts gelegen zonder dat het beter werd. Ze wilde niet eten, niet drinken en eigenlijk wilde ze helemaal niets. Na die dagen hebben we gezegd: ze is bij ons geboren en als ze doodgaat doet ze dat ook bij ons en dus hebben we haar opgehaald tegen alle adviezen in. Ze was nog geen uur thuis of de eerste voerbak was leeg en ze is opknappende heen gegaan.
Ik wil niet gelijk zeggen dat je Bonnie op moet halen maar als het enigszins verantwoord is, is het wel iets waar je over na kunt denken. Soms gedijen honden nu eenmaal niet zo best in een vreemde omgeving en gaat het thuis stukken beter. Meer operaties voor Bonnie liggen niet in de lijn der verwachting, je hebt deskundige hulp in de buurt en je hebt zelf ook een medische achtergrond.
Sterkte voor vandaag.
Laatst gewijzigd door sella op zo 30 dec 2012, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

Jos hier weer even..
Ons meisje is net terug van een kleine wandeling ( hoop ik ) en verzorging.
Positief !!
haar ecg is eraf, heeft geen jasje meer aan en ze heeft nu nog maar een relatief kleine strook van zo'n 10-15cm verband om de buik waar het zakje van de drain aan vastgeplakt zit.
een groot deel van de buik is nu "vrij" en krijgt lucht. ze kan nu i.e.g. beter liggen, en daar maakt ze ook dankbaar gebruik van.
Nu nog die drain weg ( samen met die lelijke beestjes ) en voor dat je het weet...
Maar dat hebben we wel geleerd: geduld en 1 stapje tegelijk.
Dus lekker verder duimen en branden
de aanhouder wint !!
Positief !!
haar ecg is eraf, heeft geen jasje meer aan en ze heeft nu nog maar een relatief kleine strook van zo'n 10-15cm verband om de buik waar het zakje van de drain aan vastgeplakt zit.
een groot deel van de buik is nu "vrij" en krijgt lucht. ze kan nu i.e.g. beter liggen, en daar maakt ze ook dankbaar gebruik van.
Nu nog die drain weg ( samen met die lelijke beestjes ) en voor dat je het weet...
Dus lekker verder duimen en branden
-
Buran en Co
- 5-sterren

- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
zal inderdaad al heel wat comfortabeler voor haar zijnMarlou-Kamiel schreef: Jos hier weer even..
Positief !!
Dus lekker verder duimen en branden![]()
de aanhouder wint !!
Klinkt goed hoor, eindelijk een lichtpuntje in de duisternis!
-
calimero_a
- 4-sterren

-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

gebeld, na uren stress, uiteraard..
niet `de grote doc` gesproken want er was spoedgeval..
maar co-assistent
die vertelde dat ze stabiel is. yes!!

tempertuur had ze niet bij de hand maar was wel goed vandaag. yes!!

wel nog erg veel vocht uit wond..ballonnetje-drain
wordt morgen bekeken..
nog steeds dezelfde anitbiotica (augmentin en veraflox)
verder is ze blij met uitgaan etc..
pff.. ik ben ook weer moe en kapot nu (dat wachten kost zovéél energie vind ik)
vanavond is heel aardige damedierverzorgster er weer dus: fijn

nu even naar bed........................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............
niet `de grote doc` gesproken want er was spoedgeval..
maar co-assistent
die vertelde dat ze stabiel is. yes!!
tempertuur had ze niet bij de hand maar was wel goed vandaag. yes!!
wel nog erg veel vocht uit wond..ballonnetje-drain
wordt morgen bekeken..
nog steeds dezelfde anitbiotica (augmentin en veraflox)
verder is ze blij met uitgaan etc..
pff.. ik ben ook weer moe en kapot nu (dat wachten kost zovéél energie vind ik)
vanavond is heel aardige damedierverzorgster er weer dus: fijn
nu even naar bed........................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............
-
judith1967
- 5-sterren

Oooh wat een fijne berichten nu!!!
Nu maar hopen dat het in een opwaartse lijn blijft gaan!!
Blijf doorduimen en kaarsjes branden!!
Nu maar hopen dat het in een opwaartse lijn blijft gaan!!
Blijf doorduimen en kaarsjes branden!!
fijn zulke berichten

Fijne berichten,.... 
Ik voel met Erna mee, zou zeker overwegen haar naar huis te halen.
Opereren zal nu och iet meer aan deorde zijn.
Daabij bewust het risico nemend dat ze dat niet overleeft.
Maar als ze het niet zou overleven, dan toch liever thuis sterven dan in Utrecht...
Dan zou ik wel een oplossing voor de andere honden zoeken, die er niet bij laten.
Zodat ze echt maximale rust heeft.
Bijvoorbeeld haar op nieuwjaarsdag naar huis halen, na de vuurwerkstress en drukte en dan op 31/12 vast regelen dat jouw eigen DA op 2/1 komt controleren aan huis.
Opereren zal nu och iet meer aan deorde zijn.
Daabij bewust het risico nemend dat ze dat niet overleeft.
Maar als ze het niet zou overleven, dan toch liever thuis sterven dan in Utrecht...
Dan zou ik wel een oplossing voor de andere honden zoeken, die er niet bij laten.
Zodat ze echt maximale rust heeft.
Bijvoorbeeld haar op nieuwjaarsdag naar huis halen, na de vuurwerkstress en drukte en dan op 31/12 vast regelen dat jouw eigen DA op 2/1 komt controleren aan huis.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ze ligt nog op de ic....dat schijnen er vele te vergeten....daar liggen niet zomaar dieren he...daar liggen de goed zieke dieren........dat ze thuis op zou knappen geloof ik zeker...maar.....dan zou ze toch aan de goede kant van stabiel moeten zitten en dan nog niet na 1 dag......