Ja daar heb je gelijk in, daar liggen echt alleen maar hele zieke dieren die intensieve zorg nodig hebben. Zodra ze maar enigszins opknappen en minder zorg nodig hebben dan pas gaan ze naar de gewone verpleegafdeling.vanaalst schreef: ze ligt nog op de ic....dat schijnen er vele te vergeten....daar liggen niet zomaar dieren he...daar liggen de goed zieke dieren........dat ze thuis op zou knappen geloof ik zeker...maar.....dan zou ze toch aan de goede kant van stabiel moeten zitten en dan nog niet na 1 dag......
Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!
Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!
Daar heb je groot gelijk in!vanaalst schreef: ze ligt nog op de ic....dat schijnen er vele te vergeten....daar liggen niet zomaar dieren he...daar liggen de goed zieke dieren........dat ze thuis op zou knappen geloof ik zeker...maar.....dan zou ze toch aan de goede kant van stabiel moeten zitten en dan nog niet na 1 dag......
Dat ligt er maar net aan. Hangt van zoveel factoren af of het wel of niet eventueel zou kunnen. Honden kunnen wel degelijk ziek en zieker worden van heimwee en dan is het kiezen tussen misschien 2 kwaden. De kunde, kennis en vaardigheden bij de eigenaar speelt ook een hele grote rol en daar twijfel ik geen moment aan bij de eigenaren van Bonnie.vanaalst schreef: ze ligt nog op de ic....dat schijnen er vele te vergeten....daar liggen niet zomaar dieren he...daar liggen de goed zieke dieren........dat ze thuis op zou knappen geloof ik zeker...maar.....dan zou ze toch aan de goede kant van stabiel moeten zitten en dan nog niet na 1 dag......
Maar goed, ze is inmiddels stabiel dus wie weet gaat het nu snel.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
kan ja maar dan nog...ze zullen haar niet naar huis sturen als ze ook maar enigzins twijfelen...neem het feit niet weg dat ik hoop dat ze eerdaags thuis is!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ja laten we het hopen!!!!Erna schreef: Dat ligt er maar net aan. Hangt van zoveel factoren af of het wel of niet eventueel zou kunnen. Honden kunnen wel degelijk ziek en zieker worden van heimwee en dan is het kiezen tussen misschien 2 kwaden. De kunde, kennis en vaardigheden bij de eigenaar speelt ook een hele grote rol en daar twijfel ik geen moment aan bij de eigenaren van Bonnie.
Maar goed, ze is inmiddels stabiel dus wie weet gaat het nu snel.
de berichten zijn in ieder geval goed..
dus hopelijk indd in het nieuwe jaar..
dus hopelijk indd in het nieuwe jaar..
-
DJARA
- 4-sterren

- Contacteer:
Pppfff weer even helemaal bij gelezen....
Dikke tranen in de ogen.....
Ondanks dat ik regelmatig direct contact heb met Marlou/Jos.
Wat is het meisje sterk en wat heeft zij een doorzettings vermogen.
Chapeau zowel voor Bonnie als voor haar baasjes!!!!

En natuurlijk brand er hier ook een kaarsje voor Bonita!!!
Dikke tranen in de ogen.....
Ondanks dat ik regelmatig direct contact heb met Marlou/Jos.
Wat is het meisje sterk en wat heeft zij een doorzettings vermogen.
Chapeau zowel voor Bonnie als voor haar baasjes!!!!
En natuurlijk brand er hier ook een kaarsje voor Bonita!!!
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

zo, Bonnie ligt (nog steeds, al een dik uur) erg rustig en ik ben benieuwd wat en hoeveel ze haar gegeven hebben daarstraks....
drain is net geleegd en verzorgster aait haar heerlijk en langdurig en Bon laat het zich allemaal fijn aanleunen

vanmiddag is het vast er hectisch geweest (aan haar te zien)
ze blafte, beet in de spijlen, trok de slangen voortdurend klem en zette zichzelf zo klem.. en dan gaan liggen en nog 1 keer trekken aan de infuusslangetjes.... dit keer gingen ze net niet stuk....
poot over oor; zo ligt ze graag.. en dan met poot achter voedingssonde....
pfff.. ik ben naar bed gegaan uiteindelijk want ik word er ZO onrustig van!!
wij gaan zometeen, over half uurtje ofzo denk ik. hopelijk is ze dan iets wakkerder en kunnen we even lekker door de gangen hupsen
het zal mij benieuwen of die temp echt goed is zoals gezegd werd. ik vind het eruit zien dat ze ziekig is..
we shall see....
tot later

drain is net geleegd en verzorgster aait haar heerlijk en langdurig en Bon laat het zich allemaal fijn aanleunen
vanmiddag is het vast er hectisch geweest (aan haar te zien)
ze blafte, beet in de spijlen, trok de slangen voortdurend klem en zette zichzelf zo klem.. en dan gaan liggen en nog 1 keer trekken aan de infuusslangetjes.... dit keer gingen ze net niet stuk....
poot over oor; zo ligt ze graag.. en dan met poot achter voedingssonde....
pfff.. ik ben naar bed gegaan uiteindelijk want ik word er ZO onrustig van!!
wij gaan zometeen, over half uurtje ofzo denk ik. hopelijk is ze dan iets wakkerder en kunnen we even lekker door de gangen hupsen
het zal mij benieuwen of die temp echt goed is zoals gezegd werd. ik vind het eruit zien dat ze ziekig is..
we shall see....
tot later
Een fijne paar uurtjes samen! Hoop op een positief bericht bij terugkomst (geen koorts meer!). Kaarsje brandt voor het meisje.
Als eigenaar bepaal je zelf wat je wilt,risico is altijd voor de eigenaar, garanties heb je nergens....vanaalst schreef: kan ja maar dan nog...ze zullen haar niet naar huis sturen als ze ook maar enigzins twijfelen...neem het feit niet weg dat ik hoop dat ze eerdaags thuis is!
Als ik lees hoe onrustig ze daar is, arme Bonnie
Sterkte Marlou en Jos en veel wijsheid!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja en dan? dat doen ze niet snel hoor, als er wat gebeurd kunnen de medici alsnog het op hun bord krijgen
dan zou je bijwijze van nog wat moeten ondertekenen ook.....
Oh ongetwijfeld.vanaalst schreef: ja en dan? dat doen ze niet snel hoor, als er wat gebeurd kunnen de medici alsnog het op hun bord krijgen
Als ik mijn hond thuis wil hebben onderteken ik alles wat ze willen. En meestal is dat niet eens nodig. In mijn hele hondencarriere heb ik meerdere malen een hond mee naar huis genomen met infusen, injecties en de hele rataplan in goed overleg met de dierenartsen zonder dat ik ook maar iets heb hoeven ondertekenen. Meerdere da's zijn daarmee inderdaad volledig buiten hun boekje gegaan maar in het belang van de hond is veel mogelijk. En tuurlijk weegt je eigen kennis over zaken daar zeker heel veel in mee.
Vertrouwen in elkaar is in veel situaties het sleutelwoord en het allerbelangrijkste het belang van het dier.
Of de situatie van Bonnie het toelaat weet ik niet en kan ik niet over oordelen. Het was een suggestie richting Marlou en zij kan veel beter bepalen of iets zin heeft of niet.
Vertrouwen in elkaar is in veel situaties het sleutelwoord en het allerbelangrijkste het belang van het dier.
Of de situatie van Bonnie het toelaat weet ik niet en kan ik niet over oordelen. Het was een suggestie richting Marlou en zij kan veel beter bepalen of iets zin heeft of niet.
Wederom goed verwoord Erna