Ik trek een jas aan buiten om naar mijn werk te gaan ;-)
Het is hier 19 graden buiten (binnen nog steeds 26,5, ramen open helpt niet echt in deze 'kas') maar vooral vanwege de regen
Heerlijk weertje, regen en zo'n 20 graden buiten. Binnen is het nu 22,5 graden, goed te doen.
Eindelijk weer eens prima bakweer want daar was het echt te warm voor.
Lekker ochtendje in de keuken ...bananenbrood gebakken en knapperige kaaskoekjes.
Zalige chocoladetruffels en een lekker fris yoghurttaartje gemaakt.
Van mij mag deze temperatuur wel even blijven.
Laatst gewijzigd door fransbulletje op vr 25 jul 2014, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Nadeel van de regen vond ik regenpak
Maar om nou hele ochtend in doorweekte kleren te werken leek mij ook niet zo'n strak plan ;-)
Was wel eentje die vroeg of ik ook mee ging roeien in de regen, heb maar vriendelijk bedankt (moest clubgebouw van roeivereniging schoonmaken). Denk dat ik die roeitocht ook niet had overleeft, ze zijn zo'n 2 uur wezen roeien en ik heb nog nooit in zo'n skiff geroeid
Ben blij met de huidige temperatuur buiten (19 graden) maar het mag van mij met zonnetje ipv regen ;-)
Om te ploffen hier , net even alles dicht . kwam weer beneden en weer heel gauw alles tegen elkaar open . het regent wel , nou jammer dan dan maar vieze ramen
Ik was boven , maar de achterdeur laat ik ook niet meer open . De oude tut wil nog weleens het idee krijgen om even uit de vijver te drinken
Dat ging allemaal goed toen ze jonger was , maar nu niet meer
Hier was het bijna koud te noemen met 19*C.. Regen na vandaag eindelijk gestopt, nu wordt het alweer warmer, maar gelukkig geen zon! kan het niet zo warm worden.
Ik weet dat 'het weer' en 'klagen' bijna synoniem zijn, ook bij mij Maar nu klaag ik niet, wij zitten nog lekker buiten -- biertje, wijntje, hapje. En de hondjes liggen lekker op hun eigen laungebed.
Het is hier zalig en de komende 2 weken blijft het ook zo, zie ik op mijn weervoorspeller! Maandag 10 mm regen, maar soit.... dat is dan maar zo. Kunnen we lekker in huis de zaakjes op orde maken.