Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Buren met een hogedrukspuit fetisj >:( >:( >:(
Echt waar zo gauw er een zonnestraaltje is zijn ze de hele avond met dat kl*te ding bezig :-X
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

[quote="Border Bandit"]Bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes!
Ik moest het echt even kwijt toen ik het bericht kreeg.

Hij was 47 jaar en wordt vrijdag gecremeerd. Hij laat een vrouw en twee honden achter.
Verschrikkelijk gewoon!!

Wat afschuwelijk :'( Heel erg veel sterkte :-*
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Kaio schreef:Buren met een hogedrukspuit fetisj >:( >:( >:(
Echt waar zo gauw er een zonnestraaltje is zijn ze de hele avond met dat kl*te ding bezig :-X

Ja , enig zoiets :-X Hier ook een buurman die dat met de grasmaaier doet . Inclusief het weekend , zo rond half 8
De hele buurt werkt , en wil weleens uitslapen , buurman heeft de hele week de tijd omdat hij gepensioneerd is .....
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

M@rina schreef:Ook een keer klagen.....Dat je heel blij en trots bent op mooie foto's van een geweldige reis, dat 134 de moeite nemen het topic te openen en maar 3 de moeite nemen te reageren. Okay, ik ben niet heel actief, maar werkt het dan zo dat als je zelf niet veel reageert anderen ook niet op jouw topics reageren? Of vinden jullie er gewoon niet veel an?
Ik weet niet of ik gereageerd heb, dat doe ik niet altijd als ik op tablet zit omdat typen dan Veel langer duurt. Wel weet ik dat ik er in ieder geval van genoten heb en ze meerdere keren heb bekeken :-*

Veel sterkte border bandit
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Border Bandit van mij ook heel veel sterkte :-*
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Dank jullie wel! :-*
Het is fijn om de berichtjes te lezen. ;)

Oh, ja, hogedrukspuiten en andere elektrische apparaten kunnen erg storend zijn als ze vaak of laat/vroeg gebruikt worden!
Lastig als je ijverige buren hebt!
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Wat een vreselijk nieuws Border Bandit... Gecondoleerd. Heel veel sterkte!

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Ik pas momenteel op de buurbeestjes. Die hebben een hele dierentuin van katten, ratten, cavia's, kippen en en redelijk groot aquavissekommetje met vissen en gare nalen.
Ben ik daar gisteren aan het voeren zie ik vanuit mijn ooghoek iets geks met het aquarium. Er zat nog maar 15 cm water in!!!! Blinde paniek dus. Na een telefoontje met de vakantiegangers besloten om het extern filter uit te zetten en te kijken of het niveau dan nog verder zou zakken. Gelukkig vanmorgen geconstateerd dat het niveau gelijk gebleven was. Pfjew.
Ook was er een kuikentje geboren, maar nu 1.5 dag later kan het nog steeds niet lopen. Hij krijgt nog een dag en dan moet ik hem doodmaken. Dat vind ik toch echt niet leuk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

We hebben een wespen nest hier in de takken die weg moeten, zondag was ik al een keer gestoken en toen maandag weer helaas.

Die van zondag is een rode bult van een 2 euro munt maar die van maandag is bijna zo groot als mijn helen onderarm :-X
Net naar de huisarts geweest om een ontsteking uit te sluiten, gelukkig enkel een allergische reachtie maar zwanger dus ik kan er niks tegen krijgen.
Vind ik niet heel erg want alles voor de baby maar fijn is die plek niet, dus nu 3 keer per dag half uur koelen met ijs om het te laten minderen en goed in de gaten houden dat het niet groter word.

En kan iemand vertellen aan een hitten bestendige chi dat ik NIET op het heets van de dag een uur ga lopen >:(
En dat die wandeling van een uur om 7 uur het was waar hij het tot de avond mee moet doen afgezien van een plas rondje van 5 minuten.

Net dus heel klein rondje met hem gedaan maar hij blijft zeuren dat hij meer wilt wandelen, en hij kan gewoon in de tuin plassen en poepen dus daar is het hem niet om te doen.
Ik ben helemaal onwel van de hitten en dat pokken beest heeft nergens last van >:(
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Spot moet vandaag vasten en cleanprep drinken. Die zit er nu in - en komt er aan de achterkant weer uit- maar meneer is niet lekker, loopt steeds hoopvol mee omdat hij honger heeft en het is veels te warm voor hem. En ik kan mijn gup nergens blij mee maken. :'(
Moest het gewoon effe kwijt
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Siberienne schreef:Spot moet vandaag vasten en cleanprep drinken. Die zit er nu in - en komt er aan de achterkant weer uit- maar meneer is niet lekker, loopt steeds hoopvol mee omdat hij honger heeft en het is veels te warm voor hem. En ik kan mijn gup nergens blij mee maken. :'(
Zo lastig als je niet kunt uitleggen waarom... Sterkte.
Lil

Bericht door Lil »

Siberienne schreef:Spot moet vandaag vasten en cleanprep drinken. Die zit er nu in - en komt er aan de achterkant weer uit- maar meneer is niet lekker, loopt steeds hoopvol mee omdat hij honger heeft en het is veels te warm voor hem. En ik kan mijn gup nergens blij mee maken. :'(
Ach de arme!

Cleanprep is toch om de darmen leeg te spoelen? Klinkt nogal erg naar de naam van het spul dat ik moest drinken voorafgaand aan mijn darmonderzoek. Dat onderzoek vond ik geen probleem, maar het vasten en dat spul en het gevolg van dat spul waren gewoon niet prettig.
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Border Bandit schreef:Net een telefoontje gehad dat een gezamenlijke vriend een dodelijk ongeval gehad heeft.
Sjit zeg, dan stort je wereld even helemaal in.

Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies :'( :'(
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Klein klaagje van Charlie. Ik heb zo'n koelmat gehaald voor hem omdat hij, hoe warm het ook is, graag bij mij in mijn kantoor ligt als ik aan het werk ben. Hij is er heel content mee. Maar 1 nadeel hij is roze, tssssss en dat voor een stoere reu.[emoji16]
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Lil schreef:Ach de arme!

Cleanprep is toch om de darmen leeg te spoelen? Klinkt nogal erg naar de naam van het spul dat ik moest drinken voorafgaand aan mijn darmonderzoek. Dat onderzoek vond ik geen probleem, maar het vasten en dat spul en het gevolg van dat spul waren gewoon niet prettig.

Ja, is hetzelfde spul. En dan een liter met een 10 cc spuitje naar binnen krijgen bij een hond die het ook heel vies vindt... Maar goed, het zit erin, hij heeft een keer flinke water gepoept en in de loop van de avond knapte hij wat op en hebben we geknuffeld.

Hopelijk is het zo genoeg en lukt het morgen allemaal. Nu proberen te slapen. Warm nog hier - maar ja waar niet..

Plaats reactie