Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Wat nou naar huis, ik zit hier prima. Ga maar alleen als je zo nodig naar huis wil
![]()

Poef ligt zo lekker warm op de laptop dat 'ie vergeten is z'n tong in te trekken
Niet zelf gemaakt, maar wel supertrots en nog steeds verliefd op mijn oude draakje.

Ooooh wat een lekker bekkiehannabelgje schreef: Wat nou naar huis, ik zit hier prima. Ga maar alleen als je zo nodig naar huis wil
![]()
Mooi!!Riek schreef: Niet zelf gemaakt, maar wel supertrots en nog steeds verliefd op mijn oude draakje.
![]()
En poef , geweldig
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Papegaaien hoopers:

Target aanleren. Het is dat ze vier teentjes heeft, anders kreeg ik een hele dikke middelvinger
. Dat gaat nog even duren voordat ik een stoer filmpje plaatsen kan 

Target aanleren. Het is dat ze vier teentjes heeft, anders kreeg ik een hele dikke middelvinger

- -Annemarie-
- 5-sterren

Vandaag, hond met stok. Ik kan me voorstellen dat je denkt: wat is daar zo bijzonder aan?
Nou, het was DROOG.
- Charlie Angel
- Moderator
Dat laatste is inderdaad heel bijzonder ja.-Annemarie- schreef:
Vandaag, hond met stok. Ik kan me voorstellen dat je denkt: wat is daar zo bijzonder aan?
Nou, het was DROOG.![]()
Maar foto's van jullie grote, kleine lieverd zien we altijd graag.
Weer even een aantal pagina's met heerlijke foto's zitten bekijken....leuk leuk leuk 
Proberen te verstoppen maar keihard falen 

- constance.blokzijl
- 5-sterren

Herkenbaar? Je loop in een gebied waar je nog niet eerder bent geweest, ziet een plekje ooh mooi, als ik de hondjes nou zo, ik zo ga staan dan moet dat een perfect plaatje opleveren! Nou niet met je telefoon [emoji16]
Dit is eerder een gevalletje 'zoek de bulldog' geworden.... Maar wel heerlijk, droog 8 kilometer kunnen wandelen!

Dit is eerder een gevalletje 'zoek de bulldog' geworden.... Maar wel heerlijk, droog 8 kilometer kunnen wandelen!
constance.blokzijl schreef: Herkenbaar? Je loop in een gebied waar je nog niet eerder bent geweest, ziet een plekje ooh mooi, als ik de hondjes nou zo, ik zo ga staan dan moet dat een perfect plaatje opleveren! Nou niet met je telefoon [emoji16]
Even goed kijken , maar ik heb ze gezien
-Annemarie- schreef:
Nou, het was DROOG.![]()
Dat is tenminste een stoere hond met dat formaat stok
Die smurf van mij kwam in het kader van we zullen ons steentje bijdragen aan het opruimen van takken en stokken trost bij me .... met jawel . Ik moest goed kijken , 2 cm stok
En dat mocht ik nog weg gooien ook voor haar