Weer eens wat anders voor m'n oven dan pizzaLizzy schreef:Marije!!!!!!!!!!! Je overtreft jezelf!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga ook gewoon 2 ovens gebruiken.
Omdat het kan
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Weer eens wat anders voor m'n oven dan pizzaLizzy schreef:Marije!!!!!!!!!!! Je overtreft jezelf!!!!!!!!!!!!!!!
Kelere.......... Ik val uit mijn stoel! Geen muizen in de buurt?MarijeEnBoomer schreef:Weer eens wat anders voor m'n oven dan pizza![]()
Ik ga ook gewoon 2 ovens gebruiken.
Omdat het kan

Alleen settersLizzy schreef:Kelere.......... Ik val uit mijn stoel! Geen muizen in de buurt?
Gatver, hij zit gelijk weer in mijn kop "niet omdat het moet, maar omdat het kan"

cj schreef:Meneer CJ leest niet mee. Hij heeft gekookt. Niet te vreten, echt niet. Ga zo toastjes maken en een blauw aangeslagen vettige keuken in de Dasty zetten.
Saskia
Je maakt me wel nieuwsgierig.. Wat stond er op het menu?cj schreef:Meneer CJ leest niet mee. Hij heeft gekookt. Niet te vreten, echt niet. Ga zo toastjes maken en een blauw aangeslagen vettige keuken in de Dasty zetten.
Saskia
Ja dat zou ik ook wel willen weten!Mowgli schreef:Je maakt me wel nieuwsgierig.. Wat stond er op het menu?

cj schreef:Meneer CJ leest niet mee. Hij heeft gekookt. Niet te vreten, echt niet. Ga zo toastjes maken en een blauw aangeslagen vettige keuken in de Dasty zetten.
Saskia