Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Lil

Bericht door Lil »

Siberienne schreef:Ja, is hetzelfde spul. En dan een liter met een 10 cc spuitje naar binnen krijgen bij een hond die het ook heel vies vindt... Maar goed, het zit erin, hij heeft een keer flinke water gepoept en in de loop van de avond knapte hij wat op en hebben we geknuffeld.

Hopelijk is het zo genoeg en lukt het morgen allemaal. Nu proberen te slapen. Warm nog hier - maar ja waar niet..
Ik had er inderdaad voorstelling bij :(
Als het middel door het lichaam is houdt de misselijkheid op dus dat opknappen herken ik wel.

Heeeeeeel veel succes vandaag! :-*
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Succes Sibrienne!

Het was nog heel lang heel erg warm in huis. Tel daar een stel muggen bij op en ik kon niet slapen.
Nu heb ik overal jeuk en willen mijn benen niet fatsoenlijk bewegen door al dat gedraai.
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Siberienne, veel succes morgen. Fijn dat de clean-prep erin zit. Knap van je, dat het gelukt is. Het valt voor mensen al niet mee, laat staan voor een hond die je niks uit kan leggen!

Hope, hopeloos he, die temperatuur én de muggen!
Ik heb er ook last van. Ook zo'n hoofdpijn steeds van de warmte. :(
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Dank voor het meeleven! Het is goed gegaan, update staat in zijn topic http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... 9#p3233409

Hier is het nog warm, ik zit bij hem binnen want hij is nog wel zo diep in slaap dat hij van mij niet in de zon mag (die gekken van ons houden van zonnebaden)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Driemiljoenhonderduizend dazen in het bos! Kon ik het nog op het rennen zetten ook terwijl ik even ervoor Gijs rustig probeerde te laten lopen met zijn poot ::)
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Wij dachten gister even lekker te zwemmen met de honden, Lola vond het echt niet leuk, wilde alleen maar naar de auto, Harry vond het wat spannend maar toch leuk en er waren zo'n miljoen muggen..... Die vonden ons heel leuk... Ik ben nu een grote jeukende muggenbult.....
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

eelke schreef:Driemiljoenhonderduizend dazen in het bos! Kon ik het nog op het rennen zetten ook terwijl ik even ervoor Gijs rustig probeerde te laten lopen met zijn poot ::)
Ja, fijn hè. >:( Ik ga niet eens meer naar het bos als het dit weer is. :(
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

En muggen dan........ Werd 's nachts in m'n bovenlip gestoken, hoe verzinnen ze het. :-X

Voordeel: je weet meteen hoe verkeerd gespoten botox eruit ziet! :biggrin2:
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

-Annemarie- schreef:En muggen dan........ Werd 's nachts in m'n bovenlip gestoken, hoe verzinnen ze het. :-X

Voordeel: je weet meteen hoe verkeerd gespoten botox eruit ziet! :biggrin2:
Mn liefste din werd in de nagelriem van dr grote teen gestoken, meerdere keren in dezelfde nacht. Ik zal je de fotos besparen maar uiteindelijk is ze bij de HAP beland waar ze hem open hebben gesneden, vuil eruit laten lopen en nu een paar dagen later ziet het er nog uit of ze met een hamer op dr teen is geslagen :o
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

eelke schreef:Driemiljoenhonderduizend dazen in het bos! Kon ik het nog op het rennen zetten ook terwijl ik even ervoor Gijs rustig probeerde te laten lopen met zijn poot ::)

Erg hé! Hier zitten er ook zoveel.
Paarden staan helemaal ingepakt op de wei.
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Martine-Tom schreef:Mn liefste din werd in de nagelriem van dr grote teen gestoken, meerdere keren in dezelfde nacht. Ik zal je de fotos besparen maar uiteindelijk is ze bij de HAP beland waar ze hem open hebben gesneden, vuil eruit laten lopen en nu een paar dagen later ziet het er nog uit of ze met een hamer op dr teen is geslagen :o
Oh, gruwels. :-X

Ik ben allergisch voor insectenbeten, gelukkig trok die van de lip snel weg. Ik was er snel bij, werd wakker omdat het heel raar aanvoelde. Alsof je een verdoving bij de tandarts gehad hebt. Meteen een cetirizine geslikt, en ijsblokjes erop.
Gelukkig ontsteekt het gezicht niet zo snel. Armen en benen zijn bij mij altijd prijs. :-X
Laatst nog een lymfevatontsteking na een beet; zag ineens een raar rood lijntje vanuit de beet over mijn been lopen. Die had ik nog niet eerder gehad. ::) :biggrin2:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

O ik durf ook het bos niet in! Dus de honden moeten smorgens toch "in de zon" wandelen, = dus extra vroeg opstaan voor mij.
Maar goed laatst was het hier ook raak na een paar meter bos ::) EN ik krijg ook altijd van die gloeiende plakaten. Thuis meteen ijsklontjes en azijn erop. savonds was ie goed weggetrokken, maar snacht begon ie te jeuken, smorgens een enorme plakaat :-X Ach ja een dag laten heb ik het blaasje van de steek kapotgekrabt zodat de rotzooi eruit kan lopen en toen was ie vrij snel weg, 2 dagen.

Maar op je nagelriem van je teen :-X crap dat moet pijn doen en lastig zijn met lopen.
Martine-Tom

Kaio schreef:O ik durf ook het bos niet in! Dus de honden moeten smorgens toch "in de zon" wandelen, = dus extra vroeg opstaan voor mij.
Maar goed laatst was het hier ook raak na een paar meter bos ::) EN ik krijg ook altijd van die gloeiende plakaten. Thuis meteen ijsklontjes en azijn erop. savonds was ie goed weggetrokken, maar snacht begon ie te jeuken, smorgens een enorme plakaat :-X Ach ja een dag laten heb ik het blaasje van de steek kapotgekrabt zodat de rotzooi eruit kan lopen en toen was ie vrij snel weg, 2 dagen.

Maar op je nagelriem van je teen :-X crap dat moet pijn doen en lastig zijn met lopen.
Ja! Zit aan de binnenkant dus vergeet teenslippers maar, dichte schoenen is ook een no go...tis al een week geleden maar ze heeft er nog steeds last van...
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ah neee! je zegt het enge woord. Teenslippers, ik krijg acuut jeuk aan mijn tenen.
Ik heb een teenslipperfobie ! :nerves: :nerves: :nerves:
Martine-Tom

Kaio schreef:Ah neee! je zegt het enge woord. Teenslippers, ik krijg acuut jeuk aan mijn tenen.
Ik heb een teenslipperfobie ! :nerves: :nerves: :nerves:
;D
wil ik weten waarom? :biggrin2:

Plaats reactie