Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!

Jolan
3-sterren
3-sterren

Re: Bonnie is er nog steeds!! galblaas ook verwijderd.... duimen mag nog steeds!!

Bericht door Jolan »

Ook hier blijven de duimen draaien  :duimen: :duimen: :duimen:
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Mag ze geen spulletjes van thuis in haar kennel hebben of is dat vanwege infecties voor haar en de andere onverstandig. Of zou ze zich drukker maken als ze de andere thuis ruikt. Ik vind die praatjes van haar als 't niet naar haar zin is best een goed teken, "Bonnie" is er (weer) en dat zullen ze geweten hebben. ;)
we gaan al duimen 't jaar uit en 't nieuwe in. Nog even Bonnie!
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

nog steeds draaien de duimen :duimen:
*Remy*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Remy* »

Duimen draaien en kaarsje brandt weer de hele dag  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug:
calimero_a
4-sterren
4-sterren

Bericht door calimero_a »

:-* :-* :-* :-* :-*
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

:bigarmhug: :-* :-* :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

De duimpjes draaien en de kaarsjes branden.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

we blijven duimen hoor, net zolang tot ze naar huis mag  :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Ik ga  :duimen: voor Bonnie, het nieuwe jaar in!

:bigarmhug: :-* :bigarmhug:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

lieve mensen,
Bonnie is thuis
met een slechte prognose maar ze is in elk geval thuis!!
zij beldenoverigens met dit voorstel. en zoals jullie weten had ik het ook op mijn briefje van vandaag staan..

de bacterien zijn niet minder geworden en ze kunnen verder niks meer doen
niet meer dan dat ik kan doen in elk geval.. voeren en voeren en voeren.. en dan hopen dat Bonnie zelf de strijd gaat winnen. maar daar rekenen zij niet op..

de nodige tranen hebben dus al gevloeid en we zijn qua gevoel heel erg dubbel; verdriet maar zeker ook blij om haar hier te hebben
echt, je had moten zien hoe ze de afdeling af liep, de uitgang uit, de auto in, de auto hier uit en haar entree in huis bij Sten en Kamiel; alsof er niks gebeurd was, gewoon kwispelend en de mannen op gepaste afstand met een brede kwispel..
zo ontzettend ontroerend en mooi om te zien
eerst een grote slok water (eigen drinkbak is toch fijner!!), toen een plas buiten in de tuin op het terras, even een rondje door de tuin (klein hoor) en naar binnen....

ze wil niet op het babymatrasje dat ik voor haar bji vriendin gehaald hebt en in vuilniszak en met kussen en dekentje en `lekdoek` erop.. nee, ze wil op de poef (die van Jeroen!!) met de schapenvacht erop.. ach, dan maar daarop, ik vind ht best.. en ze overziet zo de kamer en ligt alsnog een soort van onder de kerstboom :) :)

de drain is verwijderd. dat moest toch vandaag gebeuren vanwege ander infectierisico dus ze lekt best een hoop vocht
we gaan qua voer erin krijgen wat erin kan. en vooral wat ze lekker vindt

antibiotica en pijnstillers mee, evenals maagbeschermers
woensdag heb ik contact met de arts van de afdeling over hoe het gaat........

wij gaan het goed hebben met ons gezinnetje!! ongeacht de uitkomst. ze is thuis en dát is wat zij nu nodig heeft.. ongeacht de uitkomst!!
wij redden ons wel!!

Sten en Kamiel zijn lief en gaat prima
Jos doet nog even wat laatste boodschapjes voor de komende dagen
we hebben bubbels in huis en eten en drinken waar we zin in hebben. net als Bonnie!!

ik ben er straks nog wel weer.. eerst even knuffelen met mijn meisje :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

en tja, duimen mag altijd nog he en zijn zeker nu nodig!!!!
dank jullie alvast weer!! :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door leni »

pfffffffff zwaar voor jullie,maar wat fijn dat ze thuis is :-* :-*  :bigarmhug: :bigarmhug: duimen draaien door,en kaarsjes branden nog steeds!!!  :-*
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door *Natasja* »

Wat fijn dat ze thuis is  :-*

Duimen gaan nog een standje harder voor jullie meisje!
TMG1961
5-sterren
5-sterren

Bericht door TMG1961 »

Fijn dat ze weer thuis bij jullie is. De duimen draaien hier ook nog altijd
chooky
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door chooky »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Fijn dat ze nu bij jullie is  :-*
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Heel fijn dat ze thuis is. Ik duim en smeek dat het goed mag gaan met haar  :-* :'(  Ik hoop nog steeds op een echt wonder.

Plaats reactie