Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
AAAAAAAHHHHH kijkem nou!

agossie OscarKaela schreef: Lekker chillen na de gedane arbeid
![]()
Die hond ia niet normaal hoor [emoji14]

Mijn foto's van de dag. Ben er helemaal blij mee.
Onze lieve Aerro! Vandaag mocht hij een keer met mij mee op wedstrijd. Het was voor mij de eerste keer dat ik op dit (voor mij toch best wel hoge
) niveau reed. Super blij met deze schat!

Volgende keer alleen de mouwen van mijn jasje niet vergeten omlaag te doen voor ik de ring ik rij
Onze lieve Aerro! Vandaag mocht hij een keer met mij mee op wedstrijd. Het was voor mij de eerste keer dat ik op dit (voor mij toch best wel hoge

Volgende keer alleen de mouwen van mijn jasje niet vergeten omlaag te doen voor ik de ring ik rij
Das gewoon 1Groteknuffelbeer!!!eelke schreef: Die hond ia niet normaal hoor [emoji14]
![]()
En hope, wat zijn jullie een prachtig team, aerro is ook echt zo mooi om te zien !
En ja die mouwen ( warm weer vandaag hè
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gisteren meegegaan met een corgiwandeling. Was een giga succes. Nog nooit zoveel corgi's bij elkaar gezien. Waren er meer dan 60.

hannabelgje schreef: Gisteren meegegaan met een corgiwandeling. Was een giga succes. Nog nooit zoveel corgi's bij elkaar gezien. Waren er meer dan 60.
![]()
Ja , leuk is dat
-
Shanti en co
- 5-sterren

Wat een mooie en leuke foto's de afgelopen paar pagina's, ik ben weer bij. 
Op de camping vroeg de dochter van de eigenaar of ik foto's van haar en haar paard wilde maken, dit is een van mijn favorieten.

Nu heb ik alleen nog maar zo'n 1200 andere vakantie foto's om uit te zoeken.
Op de camping vroeg de dochter van de eigenaar of ik foto's van haar en haar paard wilde maken, dit is een van mijn favorieten.

Nu heb ik alleen nog maar zo'n 1200 andere vakantie foto's om uit te zoeken.
In Nieuwegein was er laatst ook een hele club bij de plas ( met leuke pups!!) zag er gezellig uit!hannabelgje schreef: Gisteren meegegaan met een corgiwandeling. Was een giga succes. Nog nooit zoveel corgi's bij elkaar gezien. Waren er meer dan 60.
![]()
Heerlijke dag gehad met kids, hub en natuurlijk m'n harige kinders

-
hannabelgje
- 5-sterren

- -Annemarie-
- 5-sterren

Wat een heerlijke foto's weer! Ik kan echt heel erg genieten van dit topic. 
-
Buran en Co
- 5-sterren

Sambal bij?

Ruisje schreef: "Hoezo er is wat mis met m'n oren? Heb je die van jezelf weleens bekeken!"
Tous kan dat ook en heeft dat altijd als hij erg blij is als er iemand thuis komt...wij noemen het dan ook zijn "welkomst-thuis-oortje"
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Deze maakte dat ik hardop moest lachen, heul herkenbaar!

De 'text from my dog' maakt me ook altijd zo aan het lachen, het meeste zie ik mijn eigen ook wel doen namelijk!

De 'text from my dog' maakt me ook altijd zo aan het lachen, het meeste zie ik mijn eigen ook wel doen namelijk!