Meneer zei vanavond tijdens het Vera-badderen ineens dat er geen gasleiding in de keuken zou zitten en dat we komende week voor een nieuwe pannenset zouden gaan kijken
Ik wil helemaal geen nieuwe pannenset
Ik wil gewoon koken op gas en mn lieve wok weer eens gebruiken
Ik heb hem gemist.
[quote="koekje"]
Meneer zei vanavond tijdens het Vera-badderen ineens dat er geen gasleiding in de keuken zou zitten en dat we komende week voor een nieuwe pannenset zouden gaan kijken
Ik wil helemaal geen nieuwe pannenset
Ik wil gewoon koken op gas en mn lieve wok weer eens gebruiken
Ik heb hem gemist.
[/quote]
Ik ga morgen met grote wallen de sleutel in ontvangst nemen. Vera heeft zere tanden en is daarom wakker. Ik zit me net te bedenken dat ze ook al 's nachts wakker was toen ik meeging voor de eerste bezichtiging. Toen was ze zo'n beetje de hele nacht wakker en van de leg. Ik hoop dat ze zo toch nog een paar uurtjes gaat slapen.
nee alles eraf vind het zo vies, trekt vuil aan of zo?
En na een paar lagen verf helemaal niet eraf te krijgen gok ik zo.....
heb ik in zuidlimburg ook al eens mogen doen in het huis van mijn ouders, is uitendelijk ook gelukt
Kaio schreef:
nee alles eraf vind het zo vies, trekt vuil aan of zo?
En na een paar lagen verf helemaal niet eraf te krijgen gok ik zo.....
heb ik in zuidlimburg ook al eens mogen doen in het huis van mijn ouders, is uitendelijk ook gelukt
Hier zat dat ook op de muren in de kattenkamer, wat een ellende... Hier veel stomen, plamuurmesseren en geduld. De laatste beetjes hebben we er hier met een schuurmachine afgekregen.
Het huis stond er nog. Ze wilden het nog steeds aan ons verkopen. Meneer wilde ook nog steeds tekenen.
We hebben er zoveel plek! Er kunnen met gemak 3 auto's op eigen terrein parkeren, waaronder busje van meneer en de tractor van mn schoonvader. Het is er lekker warm binnen; het tocht helemaal niet! Vera vindt het leuk om er hard te roepen in de keuken.
Het is een goede keuze geweest.