Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Hopen dat vriend het niet leest, we zijn al geruime tijd getrouwd haha! 
OoopssHopen dat vriend het niet leest, we zijn al geruime tijd getrouwd haha!
jose en den enorm bedankt voor het vervoeren!!!!

chiva enorm bedankt je weet wel waarvoor...

chiva enorm bedankt je weet wel waarvoor...
Hier ook bedankt voor het geregel en het vervoer, Jose toen ik gisteren bij jou wegreed bedacht ik me dat ik WEL eens haas had geprobeerd, dat was toen geen succes, ik weet ook niet meer van wie ik het toen had maar het is wel een tijd geleden.
Ik had vandaag een dagje efteling en mijn man heeft ze haaskarkas gevoerd en het was erg smakelijk hoorde ik, dus helemaal top, ik ben er erg blij mee, volgende keer ben ik graag weer van de partij als dat mogelijk is,
bedankt en groet Karin
Ik had vandaag een dagje efteling en mijn man heeft ze haaskarkas gevoerd en het was erg smakelijk hoorde ik, dus helemaal top, ik ben er erg blij mee, volgende keer ben ik graag weer van de partij als dat mogelijk is,
bedankt en groet Karin
Heerlijke haas en zoiets had ik nog niet eerder gehad, weet nu helemaal niet meer wat ik eerder heb gevoerd, alles zit weer in porties in de vriezer en ik zit weer vol, iedereen een fijne vakantie die gaat of thuisblijft , ik ban mezelf hier even voor een maand ofzo
anders blijf ik kopen
eerst eens wat vriezers leegeten, de honden dan
dan kunnen we straks weer inslaan, zag een prachtig assortiment bij Job, ik bestel graag mee maar dat wordt dan over een maand of 2 dat ik weer nodig heb, groetjes
Citaat
als het doorgaat hier ook een liefhebber ( ? ) voor 10 kg, geen idee wat ze van haaskarkas vinden hier, nog nooit gehad ,maar kunnen we mooi eens proberen
Wedden dat ze het heerlijk vinden?
Zie je wel!!!Heerlijke haas en zoiets had ik nog niet eerder gehad, weet nu helemaal niet meer wat ik eerder heb gevoerd, alles zit weer in porties in de vriezer en ik zit weer vol, iedereen een fijne vakantie die gaat of thuisblijft , ik ban mezelf hier even voor een maand ofzo anders blijf ik kopen eerst eens wat vriezers leegeten, de honden dan dan kunnen we straks weer inslaan, zag een prachtig assortiment bij
Job, ik bestel graag mee maar dat wordt dan over een maand of 2 dat ik weer nodig heb, groetjes
Voor Noord Holland heeft Job 6 Oktober gereserveerd. Tegen die tijd gaan we een besteltopic openen.
Jij ook fijne vakantie!
in de topic van miranda 1 kan er nog ca 100 kilo worden besteld. bestelling voor 14 september.Ramses1 schreef:
Zie je wel!!!![]()
![]()
Voor Noord Holland heeft Job 6 Oktober gereserveerd. Tegen die tijd gaan we een besteltopic openen.
Jij ook fijne vakantie!
Ik kan het dan meenemen naar aalsmeer
Jess, gaat 18 augustus nog door? Af en toe ben ik een paar dagen weg, dus dat kan eigenlijk niet ??? Jose heeft nog 10kg haaskarkas voor me, volgende week ben ik weer thuis. Als er weer van aantrekkelijks is, sturen jullie me even een pbtje gr 1eboa/petra
Het is niet de 18e maar de 17e en ja het gaat door, alles is al besteld.Jess, gaat 18 augustus nog door? Af en toe ben ik een paar dagen weg, dus dat kan eigenlijk niet Jose heeft nog 10kg haaskarkas voor me, volgende week ben ik weer thuis. Als er weer van aantrekkelijks is, sturen jullie me even een pbtje gr 1eboa/petra
Als je zelf een paar dagen weg bent, dan graag even wat regelen want opslag gaat echt, echt, echt niet meer.
Heb zelf al de vriezer van vriendin erbij in beslag genomen en er draaien nu dus 5 vriezers hihi
De haaskarkas mag even wachten want ze zijn vanaf vandaag 3,5 week met vakantie.
Ik wil je best een pb sturen maar ik weet niet wat jij aantrekkelijk vind hihi LOL.
zullen we over wat "aantrekkelijk" later even babbelen. Rijden jullie over Lelystad de 17e? Ik heb op de renbaan wel een vriezer waar ik het in kan doen
De haas komt uit mijn eigen privé collectie haha!Ramses1 schreef: Het is niet de 18e maar de 17e en ja het gaat door, alles is al besteld.
Als je zelf een paar dagen weg bent, dan graag even wat regelen want opslag gaat echt, echt, echt niet meer.
Heb zelf al de vriezer van vriendin erbij in beslag genomen en er draaien nu dus 5 vriezers hihi
De haaskarkas mag even wachten want ze zijn vanaf vandaag 3,5 week met vakantie.
Ik wil je best een pb sturen maar ik weet niet wat jij aantrekkelijk vind hihi LOL.
(uiteraard vul ik over 3 weken weer mijn collectie aan, weten ze al van.
Top geregeld!De haas komt uit mijn eigen privé collectie haha!
(uiteraard vul ik over 3 weken weer mijn collectie aan, weten ze al van. )
wat is het eng stil hier...vriezers allemaal vol nh?
-
johanna25
.
Laatst gewijzigd door johanna25 op zo 12 aug 2012, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb alles in mn grote vriezer gepropt en de kleine ontdooit... Dat was wel fijn want zat behoorlijk ijs in. vond t wel eng hoor om die deur open te zetten...stel je voor hij gaat stuk... ik moet de andere vriezer ook eerst leeg maken want die moet ook ontdooien maar dat doe ik na mn vakantie. Dan is ook t vakantievlees eruit. hoe kan t nou je vrieskist uitvliegen?? Tis toch dood??johanna25 schreef: de meesten zijn volgens mij wel op vakantie denk ik.
ik heb het er toch redelijk druk mee.
komende dagen vliegt er weer van alles uit mijn vriezer