Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

sella

Re: Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door sella »

Ik heb zilverwater, propolis en all septicum in huis, maar hoe krijgen we dat bij jullie?
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bonnie is er nog steeds!! ze zijn in Utrecht uitbehandeld maar ze is thuis....

Bericht door Alba »

Wij wonen in Amersfoort, zijn elkaar wel eens tegengekomen op de duinen. We zijn momenteel niet thuis, morgen wel weer. Ik heb zilverwater en propolistunctuur in huis. Als je er iets aan denkt te hebben, let me know.
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

zilverwater hier ook de tip, toen devil geen ab kon krijgen na haar mega zware operatie in utrecht hebben we de hele fles opgemaakt!
en ze is door de ontstekingen enz heen gekomen, gaf ook echonacea en probiotica en multi vit
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Oh Marlou en Jos, ik ben zo blij dat ze thuis is.
Geniet van haar en koester haar en geef haar kracht, maak het leven gemakkelijk en comfortabel voor haar.
Zorg dat ze volledig kan ontspannen en haar rust vindt in de warme geborgenheid van jullie huis en met jullie constante aandacht.

Later zal je weten waar je dat voor doet, om haar de rust te geven om op te knappen of om te sterven.
In beide gevallen haal je het best mogelijke uit de situatie en dat is mooi.
Geniet daarvan!

Met mijn Borke was ons maar 24 uur vergund om afscheid te nemen, hier thuis.
Toch koester ik die herinnering van warmte en liefde en aanhankelijkheid als een van de dierbaarste momenten die ik met hem doorleefd heb.

Bonnie heeft echter nog wel een kans, die Borke niet had (ernstige leukemie had hij).
Misschien dat de rust thuis in combinatie met de AB haar helpt de bacterie te bestrijden.

Maak het leven fijn samen, geniet, heb geen andere verwachtingen dan dat je het samen goed hebt.
Als wij allen jullie dan mooie dagen samen wensen, dan zien we met zijn allen vanzelf wel wat er komt.
Probeer dus ook zelf te ontspannen en te genieten van haar aanwezigheid, geniet van iedere minuut, zonder verder te denken.
Laat die warme positieve sfeer haar de maximale kracht geven en geniet van het samenzijn.

Ik wens julie een prachtige jaarwisseling en een mooi 2013, óók voor Bonnie  :-*

PS 1. probeer Tannetje een pb te sturen, mijn ervaring is dat ze daar sneller op reageert!

PS 2. laat weten waar jullie wonen (plaats, provincie), misschien kan iemand in de buurt jullie helpen met zaken die je nodig hebt?

PS 3. misschien een idee om bij een apotheek bevallingsmatten voor vrouwen te halen, die absorberen enorm veel vocht, mogelijk dat Dorothea of Fido nog wel betere tips daarvoor heeft? Nachtapotheken zijn gewoon open als ze dienst hebben.
Fido
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fido »

Thuis! en zo dubbel.... hoe mooi en hoe zwaar, mijn gedachten zijn bij jullie  :bigarmhug: :bigarmhug:
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Geweldig voor jullie dat ze thuis is. En voor haar zelf uiteraard ook, wat zal ze happy zijn op haar eigen stekkie. Ik wens jullie veel sterkte toe en we blijven hopen en duimen voor Bonnie dat er toch nog een happy end aan komt  :duimen:
Een jaarwisseling om nooit meer te vergeten  :bigarmhug:
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Ze is thuis, en nu in alle rust bekomen en aansterken ( Bonnie en jullie) geniet van mekaar en ik weet zeker dat Bonnie nog meer kracht gaat hebben nu ze thuis in haar eigen omgeving is.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

voor jullie allemaal daar.
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Wat fijn dat ze thuis is in haar eigen omgeving.

Geniet ervan....
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

Tannetje ook een pb gestuurd want ik weet nu niet meer of ik mail of pb stuurde daarstraks....

overigens, wij wonen in Zeist dus mocht iemand in de buurt een geniaal plan hebben en /of iets dat wij acuut kunnen gebruiken.... GRAAG!!

anders maak ik heel graag gebruik van jouw aanbod, Anne wat betreft de propolistinctuur en het zilverwater. morgen dan, als jullie er weer zijn..

Astrid: de tranen springen mij in de ogen want dit PRECIES zoals ik het voel :-* :-* alleen kan ik het nooit zo onder woorden brengen..

ik ga even met Judith dierenarts overleggen wat betreft pijnmedicatie want ze heeft pijn aan koppie en hals en bijt als ik haar wil helpen en of ondersteunen, pffff....

ze wil perse in haar mand liggen nu, achter mij en het kost zoveel moeite.... lief meisje toch :-* :-*
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

heb je geen pijnmed meegekregen?
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

jawel, tramadol 2x daags..
maar, ik herken meteen hier weer de pijn die ze in haar nek/hals had. daarnet bij het opstaan is dát precies waar ze last van heeft en ze bijt/hapt zodra je bij haar koppie komt (wil nek gestrekt houden)
ik gaf haar eerder dan cortaphen forte en ik betwijfel of ze dat nu mag hebben..
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

Marlou-Kamiel schreef: jawel, tramadol 2x daags..
maar, ik herken meteen hier weer de pijn die ze in haar nek/hals had. daarnet bij het opstaan is dát precies waar ze last van heeft en ze bijt/hapt zodra je bij haar koppie komt (wil nek gestrekt houden)
ik gaf haar eerder dan cortaphen forte en ik betwijfel of ze dat nu mag hebben..
Kan ook door de Tramadol zelf komen. Ik weet niet of je het zelf weleens geslikt hebt (het is ook een humaan middel)? Ik wel en binnen een kwartier na een tramadol ben ik zo ziek als een hond.
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

juist Erna, en daarom zou ik zo graag iets anders doen....
ken het zelf uit eigen ervaring niet maar als het even anders kan.... ik weet dat dat ook vervelende toestanden kan opleveren....
maarja, wat dan wel?

ze zat tot gisteren aan de ketamine
en vandaag is de methdon gestopt....
ze heeft echt wel nog iets nodig.. hoe dan ook.. denk ik??
gut, ik weet heet ook niet.. als ze maar geen pijn heeft maar ook: als ze maar niet raar verward is....

moeilijk moeilijk...............................
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

misschien door het stoppen van de methadon?
want daar zal ze toch ook min of meer van moeten afkicken?
kan je utrecht niet effe bellen, naar het ic, kan jou het schelen!
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

Traumeel??  tegen de pijn?

Plaats reactie