Ow, dat is niet zo moeilijkKaio schreef: ow ik geloof dat ik dan naar het tuincentrum moetEn leren opbinden .....
Ik zal ff foto's maken.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ow, dat is niet zo moeilijkKaio schreef: ow ik geloof dat ik dan naar het tuincentrum moetEn leren opbinden .....

Ik zelf heb wat te veel stokken gehaaldKaio schreef: Is goed dat je foto's plaatstAnders had ik te korte stokjes gehaald
Maar ik snap nu wat ik moet doen![]()
Kaio schreef: he dat zou ook een leuke zijn, heb trouwens geen idee hoe dat eruit ziet in de grond![]()
Ik weet niet meer precies welke soorten, maar je kunt ze bestellen via http://www.levenvanhetland.nl. Redelijk veel soorten zullen al uitverkocht zijn, omdat het al behoorlijk laat is om ze te bestellennien-newfies schreef: Nyncke: knoflook wil ik dit najaar nog planten. Welk soort/ras heb jij gehad, als ik vragen mag?
Dat staat precies op de website aangegeven per soort/rasnien-newfies schreef: thanks voor de tips. Heb gister toevallig bij dit webadres een bestelling gedaan voor kaasmaakbenodigdheden dus zal hem ook eens vragen naar de knoflooksoorten die hij nu nog heeft.![]()
Volgens mij heb ik ze voor 2,- per 5 of 6 ofzo, bij de karwei gehaald.Nadia schreef: Ik zou die stokken bij de gamma ofzo halen. volgensmij zijn ze daar stuk goedkoper