Ja die hahaJantina schreef: Wij vinden de Toscaanse Carre van Tival/AH wel erg lekker...
Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Menu Fromage heet die en dan "kaasschnitzel." Vroegah had de makro ook lekkere groenteburgers, alleen kom ik daar nooit meer.Lizzy schreef: Ja, slecht toch? Ik vind ze ook eigenlijk bijna allemaal Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. De enige die ik te knagen vind ik de hamburger van de vega slager en een notenburgen van de Jumbo. De rest vind ik steeds goorder worden. De kip en biefstuckstukjes van de vega slager zijn echt met stip op 1 goor
Ik zal de pusflap van de Jumbo eens proberen. En de zigeunerschitzel.
Ik vind die vega-slagerdingen ook nog eens achterlijk duur als ik dat mag zeggen.
Ik gebruik deze een beetje als basis voor de vegaburgerbaksels: http://www.devegetarier.nl/recepten/tof ... htenburger
Laatst gewijzigd door Angelique op di 21 okt 2014, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Angelique
- 5-sterren

Geen AH hierJantina schreef: Wij vinden de Toscaanse Carre van Tival/AH wel erg lekker...
Maar ik zag vanmiddag bij de aldi ook vegadingen in de vriezer liggen. Vegabitterballen/kroketten en nog wat dingetjes. Gezien de kwaliteit van hun vega uit de koeling heb ik het niet aangedurft er iets van te kopen.
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
+1- Judith - schreef: Ik eet een Kimmetje: zelfde als gisteren. En morgen waarschijnlijk weer.
Maar bij ons was het vandaag op, dus morgen iets anders. Waarschijnlijk dan iets met witte kool, want er ligt nog meer dan een halve kool in de koelkast.
Fishsticks met aardappelen en spinazie...
Nah zie je? Twee fans!eelke schreef: Ja die haha
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Het is zuurkoolweer (vriespunt, harde wind, vlokkende regendruppels), dus wordt het zuurkool vandaag. Met gebakken vegaworstjes. Ik meende me te herinneren dat die vies waren, maar had laatst weer een pakje meegenomen en alle acht worstjes in een keer naar binnen gewerkt. 
Ik ga ff shoppen!Angelique schreef: Menu Fromage heet die en dan "kaasschnitzel." Vroegah had de makro ook lekkere groenteburgers, alleen kom ik daar nooit meer.
Ik vind die vega-slagerdingen ook nog eens achterlijk duur als ik dat mag zeggen.
Ja, echt belachelijk duur, die vega slager dingen. Ik hoop die ook maar heel af en toe een dan dus nooooit meer de stuckjes
Ik ga hier mee aan de slag. Dit lijkt me veel lekkerder. En goedkoper. Super, dank jeIk gebruik deze een beetje als basis voor de vegaburgerbaksels: http://www.devegetarier.nl/recepten/tof ... htenburger
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

hebben nog nasi over van gister 
Korma met rijst en kip nu en de rest vd dag brood 
No idea. Vrienden komen hier eten en die nemen iets mee 
Ik twijfel tussen wraps met gehakt, groente en tomatensaus, of macaroni met gehakt, groente en tomatensaus.
- Charlie Angel
- Moderator
Dilemma's dilemma's.Kim_S schreef: Ik twijfel tussen wraps met gehakt, groente en tomatensaus, of macaroni met gehakt, groente en tomatensaus.
Ik eet vanavond wat ik vanmorgen voor Michiel had klaargemaakt.
Ja hè? Wordt het macaroni koken, of wraps vullen en in de oven schuivenMaxi's 3-tal schreef: Dilemma's dilemma's.
Ik eet vanavond wat ik vanmorgen voor Michiel had klaargemaakt.![]()
Ik weet al wat, ik vraag het de kindjes wel
- Charlie Angel
- Moderator
Goed idee, laat die de zware knoop maar doorhakken.Kim_S schreef: Ja hè? Wordt het macaroni koken, of wraps vullen en in de oven schuiven
Ik weet al wat, ik vraag het de kindjes wel![]()