Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
heeft iemand een mobiel nummer van Jess?
Ze wilde hier om half 12 zijn, maar ik zie nog niemand.
Graag per pb.
Ze wilde hier om half 12 zijn, maar ik zie nog niemand.
Graag per pb.
-
sella
Heb je het nr al? Anders wil ik het wel aan Bordie vragen.
Heb het nr. net doorgeven per P.B. 
Dank de dames stonden ineens op het erf en zijn alweer een tijdje richting huis!
Veel plezier met de vleesjes!
Veel plezier met de vleesjes!
-
Eira
- 3-sterren

Iedereen weer bedankt voor de mooie vleesjes

Hihi Jess en Marije ineens boven water.
Dank, we stonden in de file 8)
Was super gezellig bij je Job, enne twee verliefden zijn huiswaarts gegaan.
Marije is verliefd op Kip en als mijn Ramses niet zo´n onstuimige, jonge, lompe wildebras zou zijn geweest....
Oh my god... Nena is zoooo lief. Ik had haar zo meegenomen wat een heerlijke schat!
Ik voelde echt een klik!
Heel erg leuk om je te ontmoeten Job, ook bij jou een klik
Kijk nu al uit nar 6 Oktober
Groetjes Jess
Dank, we stonden in de file 8)
Was super gezellig bij je Job, enne twee verliefden zijn huiswaarts gegaan.
Marije is verliefd op Kip en als mijn Ramses niet zo´n onstuimige, jonge, lompe wildebras zou zijn geweest....
Oh my god... Nena is zoooo lief. Ik had haar zo meegenomen wat een heerlijke schat!
Ik voelde echt een klik!
Heel erg leuk om je te ontmoeten Job, ook bij jou een klik
Kijk nu al uit nar 6 Oktober
Groetjes Jess
Laatst gewijzigd door Ramses1 op di 25 sep 2012, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Goededag medebarfers uit noord-holland,
Heerlijke vakantie gehad, honden weer thuis en ik kijk al weer uit naar 6 oktober, is er al een besteltopic Ramses, beetje lui van mij om die vraag hier neer te leggen maar voordat ik alle topics weer doorgeworsteld heb
wil nog wel even kwijt dat die haaskarkas echt graag naar binnen gaat hier, vindt het ook heel fijn om te voeren, dus ook daarvoor hou ik me graag aanbevolen.
Van de week mooi nog tijd om die piemels eens te ontdooien en te gaan laten drogen, scheelt ook weer vriezerruimte en verder ga ik mijn vriezers eens lekker leegvoeren, kunnen ze mooi schoon en straks weer lekker vol.
Iemand nog tips voor onze herder ( 10 maanden ), hij schijnt 1,4 kilo dagelijks gehad te hebben tijdens onze vakantie maar hij is echt erg mager thuisgekomen, verder prima met hem, maar ik wil he graag weer wat op zijn oude gewicht, ik dacht er al aan om wat meer vetter vlees te gaan voeren, zoals eend en geit maar dat moet ik dan weer ergens halen, ik voer liever uit mijn vriezer, ik ben er een beetje huiverig voor om hem te overvoeren, al is het ondertussen wel een enorme muiter aan het worden
, hij is ook fijn aan het puberen *zucht, maargoed dat is een andere discussie 
Heerlijke vakantie gehad, honden weer thuis en ik kijk al weer uit naar 6 oktober, is er al een besteltopic Ramses, beetje lui van mij om die vraag hier neer te leggen maar voordat ik alle topics weer doorgeworsteld heb
wil nog wel even kwijt dat die haaskarkas echt graag naar binnen gaat hier, vindt het ook heel fijn om te voeren, dus ook daarvoor hou ik me graag aanbevolen.
Van de week mooi nog tijd om die piemels eens te ontdooien en te gaan laten drogen, scheelt ook weer vriezerruimte en verder ga ik mijn vriezers eens lekker leegvoeren, kunnen ze mooi schoon en straks weer lekker vol.
Iemand nog tips voor onze herder ( 10 maanden ), hij schijnt 1,4 kilo dagelijks gehad te hebben tijdens onze vakantie maar hij is echt erg mager thuisgekomen, verder prima met hem, maar ik wil he graag weer wat op zijn oude gewicht, ik dacht er al aan om wat meer vetter vlees te gaan voeren, zoals eend en geit maar dat moet ik dan weer ergens halen, ik voer liever uit mijn vriezer, ik ben er een beetje huiverig voor om hem te overvoeren, al is het ondertussen wel een enorme muiter aan het worden
Laatst gewijzigd door boris2009 op zo 26 aug 2012, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Eira
- 3-sterren

boris2009 schreef: voor de rest onder ons:
Oktober vse
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 791.0.html
-
Eira
- 3-sterren

Ik had dit bericht helemaal gemistboris2009 schreef: Goededag medebarfers uit noord-holland,
Iemand nog tips voor onze herder ( 10 maanden ), hij schijnt 1,4 kilo dagelijks gehad te hebben tijdens onze vakantie maar hij is echt erg mager thuisgekomen, verder prima met hem, maar ik wil he graag weer wat op zijn oude gewicht, ik dacht er al aan om wat meer vetter vlees te gaan voeren, zoals eend en geit maar dat moet ik dan weer ergens halen, ik voer liever uit mijn vriezer, ik ben er een beetje huiverig voor om hem te overvoeren, al is het ondertussen wel een enorme muiter aan het worden, hij is ook fijn aan het puberen *zucht, maargoed dat is een andere discussie
![]()
Ik zou hem denk ik gewoon wat meer gaan voeren en weer minderen als hij op gewicht is. Hier woont ook een über puber *zucht*, ze zeggen dat het wel weer overgaat... ooit...
Oeps heb je berichtje ook niet opgemerktboris2009 schreef: Goededag medebarfers uit noord-holland,
Iemand nog tips voor onze herder ( 10 maanden ), hij schijnt 1,4 kilo dagelijks gehad te hebben tijdens onze vakantie maar hij is echt erg mager thuisgekomen, verder prima met hem, maar ik wil he graag weer wat op zijn oude gewicht, ik dacht er al aan om wat meer vetter vlees te gaan voeren, zoals eend en geit maar dat moet ik dan weer ergens halen, ik voer liever uit mijn vriezer, ik ben er een beetje huiverig voor om hem te overvoeren, al is het ondertussen wel een enorme muiter aan het worden, hij is ook fijn aan het puberen *zucht, maargoed dat is een andere discussie
![]()
Maar ik zo hem inderdaad gewoon meer voeren en daarna weer naar het normale gewicht.
Als onze GZ uit logeren is geweest is hij ook altijd slanker als hij terugkomt is dan ook de hele dag bezig met andere vriendjes en vriendinnetjes
Geniet maar lekker van je puber
puber
, hij wil ook nog steeds op schoot
maar genieten doen we wel van hem hoor, ik geef hem wat meer maar hij groeit al niet zo makkelijk *zucht maargoed komt wel goed.
Ik dacht dat vse kip was, eend is ook prima, hele eenden voer ik niet meer, vind in de tuin dan her en der de koppen, niet zo leuk voor de rest van het gezin ( en vriendjes die aan komen waaien
)
Ik dacht dat vse kip was, eend is ook prima, hele eenden voer ik niet meer, vind in de tuin dan her en der de koppen, niet zo leuk voor de rest van het gezin ( en vriendjes die aan komen waaien
-
sella
Ja hoor, Buffel is ook een stuk minder klierig nu, de bananen in de oren zijn verhuisd, en we kunnen steeds beter elkaar lezen. Hij heette niet voor niets garnalus puberalusEira schreef: Ik had dit bericht helemaal gemist
Ik zou hem denk ik gewoon wat meer gaan voeren en weer minderen als hij op gewicht is. Hier woont ook een über puber *zucht*, ze zeggen dat het wel weer overgaat... ooit...![]()
-
Eira
- 3-sterren

sella schreef: Hij heette niet voor niets garnalus puberalus![]()