Nee klopt, daar heb je natuurlijk gelijk in*Dorothea* schreef: Nou ja pijnstillers zijn natuurlijk niet goed voor de nieren, maar zonder is hier ook geen optie.![]()
Maar hier is geen pijnstilling ook geen oplossing inderdaad
Moderator: Lizzy
Nee klopt, daar heb je natuurlijk gelijk in*Dorothea* schreef: Nou ja pijnstillers zijn natuurlijk niet goed voor de nieren, maar zonder is hier ook geen optie.![]()

Dank je welInge en Bono schreef: He gets meis, lees het nu pas, sterkte met m'n lieve buurdame!![]()
Oh wow, dat zijn inderdaad wel hele slechte waarde.crutz schreef: Hier door ibuprofen vergiftiging een teef gehad met zeer slechte nierwaarden, uit m'n hoofd ureum over de 600 & crea 154...., die is 3 dagen gespoeld bij de DA, daarna waren de waarden weer goed. Nu nog wel op nierdieet, na 14 dgn weer getest, was nog steeds goed. Over 6 wk weer testen & als t dan goed blijft gaat ze vt nierdieet af.

Vd DA had ze er al af gemogen, maar t baasje (mijn man) wilde t nog 6 wk aankijken),Sammy1980 schreef: Dank je wel![]()
Oh wow, dat zijn inderdaad wel hele slechte waarde.
Sammy is 8 jaar geleden vergiftigd met rattengif en toen waren haar waardes nog geeneens slecht!
Ik hoop dat jouw hond binnenkort van het nierdieet af kan![]()
Dat zou inderdaad iets zijn om mee te nemen, mochten de waardes niet beter worden dan zal ik aan de DA vragen of dat een optie iscrutz schreef: Vd DA had ze er al af gemogen, maar t baasje (mijn man) wilde t nog 6 wk aankijken),
Maar zou spoelen voor jouw hond ook niet kunnen helpen?
Het gaat iets beter met haar, lief dat je er naar vraagt.rosie schreef: Hoe gaat t nu met Sammy?

Ik denk niet dat het accuut is, tenminste daar heeft mijn DA niets van gezegd.crutz schreef: Kan niet uit je verhaal halen of de klachten & t nierfalen accuut is of al langer aanwezig.
Weet dat t spoelen hier nut had omdat her accuut was, op t moment dat we de uitslagen hadden moesten we ook direct naar de kliniek waar ze volgens "protocol" bij accuut nierfalen, 3 dagen gespoeld is waarna ze weer getest hebben.

Dank je welLizzy schreef: Ik duim voor je meis
Wat een zorgen he, om Sammy.......
![]()
Kaio schreef: We duimen voor Sammy![]()
![]()
Dank jullie welDJ en Doerak schreef: Ik duim hier ook voor je! Wat een zorgen!![]()