BP weet raad: Raam decoratie ter voorkoming van inkijken
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BP weet raad: Raam decoratie ter voorkoming van inkijken
Kijk hier maar eens http://www.proglasweert.nl/?id=85 vindt ik vele malen mooier dan dat lelijke folie
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ik vind mijn folie mooi
ik heb er hondenpootjes uit gesneden en die weer boven het folie op de ruit geplakt, in een soort van spoor. En het kan er ook weer af als ik het zat ben.
ik heb er hondenpootjes uit gesneden en die weer boven het folie op de ruit geplakt, in een soort van spoor. En het kan er ook weer af als ik het zat ben.-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik volg even mee; ik wil namelijk wel de lichtinval behouden maar ik wil juist dat mijn honden niet naar buiten kunnen kijken. Als het kan wil ik ook voorkomen dat mensen binnen kijken maar het is juist tegen het naar buiten kijken; tegen het geblaf.
De "gevallen luxaflex" lijken ideaal; maar dat zouden ze wel 's kunnen gaan slopen;
wat is het verschil tussen statische raamfolie en plakplastic qua "aanbrengen"?
Voor mij ziet er dat hetzelfde uit maar dat is het dus niet?
Suzanne
De "gevallen luxaflex" lijken ideaal; maar dat zouden ze wel 's kunnen gaan slopen;
Suzanne
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Plakplastick is voor éénmalig gebruik. De statische folie kan je steeds opnieuw gebruiken. Ik heb diverse motiefjes en wissel steeds af, dan heb ik steeds wat anders.Suzanne schreef: Ik volg even mee; ik wil namelijk wel de lichtinval behouden maar ik wil juist dat mijn honden niet naar buiten kunnen kijken. Als het kan wil ik ook voorkomen dat mensen binnen kijken maar het is juist tegen het naar buiten kijken; tegen het geblaf.
Suzanne
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
die plakplastik moet je in één keer goed plakken. Bij mij zaten er allemaal bubbels onder, toen was ik wel blij dat ik statische folie had gekocht en het er zo weer af kon trekken en opnieuw kon aabrengen.
hier ook mat, zonder tierelantijn....... zat er al op van de vorige bewoner, heb het mooi laten zitten*Dorothea* schreef: hier ook plakfolie aan de galerijkant om dezelfde reden
ik heb gewoon die matte, ik houd niet zo van motiefjes en kleurtjes![]()
Ik heb vorig jaar deze gekocht http://duorolgordijn.eu/index.php?item= ... 31&lang=NL en ben er nog steeds erg tevreden over.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

*Dorothea* schreef: die plakplastik moet je in één keer goed plakken. Bij mij zaten er allemaal bubbels onder, toen was ik wel blij dat ik statische folie had gekocht en het er zo weer af kon trekken en opnieuw kon aabrengen.
Welnee, gewoon het raam natspuiten met een sopje, dan kun je schuiven en vegen zoveel je maar wil. Met een ramentrekker heb je de bubbels er zo onder vandaan geveegd.
Precies 8)Mevroi Kruim schreef:
Welnee, gewoon het raam natspuiten met een sopje, dan kun je schuiven en vegen zoveel je maar wil. Met een ramentrekker heb je de bubbels er zo onder vandaan geveegd.
Volgens mij kan marjolijn ook hele mooie dingen maken met plakfolie als ik me niet vergis?? Volgens mij had zij ooit een mooi voorbeeld gepost hier.
Wij hebben Horizontale paneelgordijnen aangeschaft. Onze Sita ging ook door de jaloezieën, alleen het schoonmaken al, was telkens een hele klus. De horizontale panelen zijn dicht, dus ze kijkt er gewoon onderdoor en we hebben er geen omkijken meer naar. Deze panelen zijn vrij onbekend. Je vindt ze hier https://raamdecoratieshop.nl/nl/p/raamdividers/11
Wat super van je dat je een nieuw account aanmaakt om hiervoor een topic uit 2012 op te graven!Karin60 schreef:Wij hebben Horizontale paneelgordijnen aangeschaft. Onze Sita ging ook door de jaloezieën, alleen het schoonmaken al, was telkens een hele klus. De horizontale panelen zijn dicht, dus ze kijkt er gewoon onderdoor en we hebben er geen omkijken meer naar. Deze panelen zijn vrij onbekend. Je vindt ze hier https://raamdecoratieshop.nl/nl/p/raamdividers/11
Nu is dit een versvoer forum, heb je misschien ook honden of katten die vers eten?
Of kwam je alleen even reclame maken?
pluk schreef:Wat super van je dat je een nieuw account aanmaakt om hiervoor een topic uit 2012 op te graven!
Nu is dit een versvoer forum, heb je misschien ook honden of katten die vers eten?
Of kwam je alleen even reclame maken?
Grappig. Op het andere forum is het Sander van karin57 die bij het najagen van vliegen er vol in ging.
- Angelique
- 5-sterren

Rik01 schreef:Grappig. Op het andere forum is het Sander van karin57 die bij het najagen van vliegen er vol in ging.
Karins hebben wilde honden