Vraagje over KVV

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Vraagje over KVV

ronithvm
1-ster
1-ster

Bericht door ronithvm »

Haha oke, ik probeer het nog even ergens anders dan! Zijn vast genoeg KVV verkooppunten hier, alleen moet ik ze nog ontdekken... ;)

Ik zie trouwens dat in Bibi 3% granen zit, daar is iedereen toch altijd zo op tegen of?? :-\
Laatst gewijzigd door ronithvm op zo 03 jun 2012, 00:52, 1 keer totaal gewijzigd.
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Veel honden reageren niet goed op granen, veel honden hebben nergens last van. Waar vaak zo neatief over wordt gedaan is de hoeveelheid granen n brokken. In bibi zit 3% in brok is het vaak het hoofdbestanddeel. Mijn honden hebben geen reactie op granen, sterker nog ze doen allebei een moord voor een srtukje stokbrood. Prima toch ik eet ook weleens een frikadel.
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Ik heb even naar je profiel gekeken om te zien waar je woonde maar is dat Kralendijk als op Bonaire??? Dat is geweldig...

Normaal woon je in het Noorden van het land... ik zal eens even voor je zoeken.
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

In lelystad zit deze:

http://www.ofkodasplace.nl/bestellen-vers-vlees.html
verkoopt Tammenga en heel veel barfartikelen

Pets Place Dronten verkoopt tinlo barfmenu
Kop van het ruim 81-83
8251 KD - Dronten
Tel : 0321-313994

Als je een behoorlijke hoeveelheid besteld bezorgd Lupa gratis thuis;
http://www.lupa-diervoeding.nl/contents/nl/terms.html
Ze hebben een ruim assortiment kvv en barfartikelen.
ronithvm
1-ster
1-ster

Bericht door ronithvm »

Haha yep, Kralendijk als in Bonaire! Ben hier als au-pair, erg leuk.. :) Maar ben over 6 weekjes alweer thuis, ben daarom wild aan het zoeken naar goed KVV haha!

Maar ik heb mail teruggehad van de website waar ik via wilde gaan bestellen en niet zou leveren, maar ze hebben gemaild dat het wel kan! Tegen een meerprijs wordt het netjes thuis bezorgd.

En top, dankjewel dat je zo gezocht hebt! Ik kan na deze bestelling misschien wat bestellen op Koda's place, die kende ik niet!
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Vis kan je ook wel bij de lokale visboer halen.
Vraag gewoon of je bv zalmlijf kan krijgen, ik krijg het hier gratis van de visboer. Je moet het wel zelf minimaal 2 weken in de vriezer leggen maar als je het in stukken knip en dus platte pakjes heb neemt het eigenlijk geen ruimte in.
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

[quote="ronithvm"]
Haha yep, Kralendijk als in Bonaire! Ben hier als au-pair, erg leuk.. :) Maar ben over 6 weekjes alweer thuis, ben daarom wild aan het zoeken naar goed KVV haha!

Maar ik heb mail teruggehad van de website waar ik via wilde gaan bestellen en niet zou leveren, maar ze hebben gemaild dat het wel kan! Tegen een meerprijs wordt het netjes thuis bezorgd.

En top, dankjewel dat je zo gezocht hebt! Ik kan na deze bestelling misschien wat bestellen op Koda's place, die kende ik niet!
[/quote]
Gaaf!!! Ik heb jaren geleden een maand gewerkt in een dagcentrum voor verstandelijk gehandicapten in Rincon (Funcashon pa kwido personanan disabilita), maar ik had een appartementje in Kralendijk! Ieder weekend feest in Karel's beachbar :D :D

Succes met je bestelling!
ronithvm
1-ster
1-ster

Bericht door ronithvm »

Dankjewel voor de tip Thea! Waar ik woon hebben ze een visboer van Urk, dus die hebben dat waarschijnlijk ook wel allemaal! Als ik weer terug ben in NL ga ik daar eens even langs!

En M@rina, wat leuk! Ik kom bijna nooit in Rincon omdat het best ''ver'' is hahaha.. Maar klinkt wel leuk zeg. Was het een soort stage, omdat je voor een maandje ging?
Beetje offtopic misschien, ik ken de regels hier nog niet echt goed ;D
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Nee geen stage het was kennisuitwisseling en proberen het deskundigheidsniveau van de medewerkers wat op te krikken. Ik werkte zelf al jaren met verstandelijke gehandicapten en ging daar dus heen om de medewerkers  te laten zien hoe we het in Nederland deden.

Ik werkte ook alleen maar in Rincon en logeerde in Kralendijk. Rincon kan je links laten liggen hoor valt niet veel te beleven  ;)
ronithvm
1-ster
1-ster

Bericht door ronithvm »

Zo, leuk hoor! Schijnt dat hier heel veel verstandelijk gehandicapten zijn door incest wat hier veel voorkomt? Klopt dat?

Ik kom net terug van een paar dagen Curacao, heel leuk! Heb Bonaire nu wel gezien opzicht.. :P nog 1 maandje te gaan en dan kan ik mijn lieve hondje weer knuffelen!
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

geen idee, er waren veel verschillende syndromen, ook die helemaal niets met incest te maken hebben zoals syndroom van down, fragiele X etc. ook veel wat niet te herleiden was. Klinkt heel oneerbiedig maar het niveau van de gemiddelde bonairiaan vond ik al niet bijster hoog, haalde de 100 niet denk ik, zeker in de achteraf dorpjes. En tja, als je zwakbegaafd en zwakbegaafd "kruist" komt daar geen kind uit met universitair niveau....  :-\
ronithvm
1-ster
1-ster

Bericht door ronithvm »

Hahaha inderdaad! Dat is zo... Nou, nog 21 dagen voor ik mijn Jip weer zie, kan echt niet meer wachten :'(
ronithvm
1-ster
1-ster

Bericht door ronithvm »

Kennen jullie het merk BARF, KVV?
Mijn beste vriendin was ook begonnen met KVV/BARF voor haar hond en had heel wat kilo's ingeslagen, maar omdat haar hond nu al 1 maand aan de diarree zit en medicijnen moet slikken voor haar gewrichten moet ze helaas (tijdelijk) stoppen, dus nu vroeg ze of ik het vlees over wilde nemen.... Is het een beetje goed voer?
M@rina
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door M@rina »

Bedoel je dit:
http://www.hondenvoer-natuurlijk.nl/sho ... er-barfmix

Zo ja, dan is het een prima kvv, zeker als aanvulling op andere merken.
ronithvm
1-ster
1-ster

Bericht door ronithvm »

Het is van het merk BARFNatuurlijk geloof ik, worsten van 1 kilo.
Zitten geen toevoegingen in, alleen vlees en natuurlijke botstukjes.

Jip vindt het heerlijk! Hij laat alleen de stukjes bot liggen, is dit erg? Of gaat ie dit na een tijdje automatisch eten?

Plaats reactie