Noten

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Noten

Extreme
5-sterren
5-sterren

Bericht door Extreme »

Staftime, ik begrijp dat noten gezond kunnen zijn, voor mensen, maar als je al groenten geeft aan honden, dan zijn noten toch geen toegevoegde waarde m.b.t. vezels. De omega 3 vertten lijken me niet van hoge waarden en zeker als je vis o.i.d. geeft bijna "peanuts"( ;)).

Staftime je geeft rauwe noten, zijn die eigenlijk zo rauw te vinden? Ik dacht dat alle noten al bewerkt waren, van "vroeger" weet ik dat je bij een notenbar met een beetje gelijk ongebranden pinda's kon kopen voor je papegaai, maar verder??

Tja allen ik snap dat noten geven een persoonlijke keuze is net zoals groenten, groenten zie ik dan nog nut hebbend, maar ik zie de waarde van noten niet, in ieder geval niet voor honden.
Het leuke van dit forum is is dat we allemaal het beste willen voor onze beessies en het allemaal toch net even iets anders invullen.
Ik ben dus nog niet overtuigd m.b.t. het geven van noten en zal het dan ook niet gaan doen(het avontuur met vluchtende wortels is al "heftig" genoeg, kan je nagaan als ik gebombardeerd word door een hazelnoot  ;D).
Staftime
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Staftime »

Ja hoor, de notenmix die ik koop is absoluut een rauwe notenmix.
Ik koop ze op de markt, of ik haal ze bij de Turkse winkel.

Geen twijfel mogelijk, ze smaken totaal anders en zien er heel anders uit dan gebrande noten.
Ik eet ze zelf nml ook graag, omdat ze rauw veel en veel gezonder zijn dan als ze verhit zijn.
Extreme
5-sterren
5-sterren

Bericht door Extreme »

Staftime schreef: Ja hoor, de notenmix die ik koop is absoluut een rauwe notenmix.
Ik koop ze op de markt, of ik haal ze bij de Turkse winkel.

Geen twijfel mogelijk, ze smaken totaal anders en zien er heel anders uit dan gebrande noten.
Ik eet ze zelf nml ook graag, omdat ze rauw veel en veel gezonder zijn dan als ze verhit zijn.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm  :dribble: :dribble: :dribble: sorry maar krijg nu zelf enorme trek in noten  ;)
Staftime
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Staftime »

Whaha, ja lekker zijn ze hè!

Plaats reactie