tammenga?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: tammenga?

Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Zo alweer een prijsverhoging :-\
Zonde hoor.  :(
En ik zie staan nieuwe adres zijn ze nu weer verhuisd dat zou de 2de x zijn in 1 jaar tijd volgens mij :-\
chiva
3-sterren
3-sterren

Bericht door chiva »

Het vorige adres was een tijdelijk iets, ze wisten dat ze daar elk moment een keer uit moesten.
Nu een pand met meer vriesruimte , dus op zich niet vreemd dat ze verhuisd zijn.

De prijs blijft overigens wel enigzins gelijk bij de verkooppunten, dus voor vele die het via een verkooppunt kopen verandert er weinig qua prijs.
Maar evenals een hoop andere merken die op het moment hun prijzen verhogen ( per 1okt. van 19% naar 21% Btw , hogere inkoop, benzine etc.  moeten hun ook wel.
Larkin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Larkin »

Maar wie zegt niet dat die hun prijzen ook weer gaan verhogen omdat men zelf ook duurder in moeten kopen.
En als je het rechtstreeks altijd bij hun besteld is het wel een hele forse prijsverhoging en dan valt die 2%btw verhoging bij in het niet....
chiva
3-sterren
3-sterren

Bericht door chiva »

Ja, enkel als je het bij hun rechtstreeks koopt , scheelt het , maar je zat dan ten alle tijden vast aan die 100,00 die je af moet nemen, niet iedereen heeft die vriesruimte dus nam al af bij een verkooppunt.
De prijs bij de verkooppunten zou gelijk blijven, of ik moet straks thuis een verrassing in mijn mailbox aantreffen  ::)
Larkin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Larkin »

Heb net bericht gehad van mijn verkoop punt en die zei geen reden tot paniek blijft hetzelfde behalve de btw verhoging indien van toepassing...
cactus-girl
3-sterren
3-sterren

Bericht door cactus-girl »

Ik geef het mijn honden nu alweer een tijdje en ze vinden het heerlijk, de bakken worden iedere dag meedere keren helemaal uigelikt  ;D. Tot op heden ben ik er erg tevreden over.
fem.
2-sterren
2-sterren

Bericht door fem. »

Ja sinds kort aan het voeren. Het ziet er goed uit ( rood, grof gemalen, stikt niet) ...hond zegt uhu en hopelijk wordt hij sterker en fitter met de dag.
bosliefje
4-sterren
4-sterren

Bericht door bosliefje »

Nieuwe panden moeten nou eenmaal betaald worden!
Ik heb 10 kilo gehaald en de honden lusten het.
Maar ik vind het grote bezwaar dat het cat. 3 vlees is, niet voor menselijke consumptie geschikt dus en dat ruik je! Die vieze zware lucht die ook aan Smuldier hangt bv. Ik hou het toch maar bij wat ik had, voornamelijk Kiezebrink dus. Ook niet voor menselijke consumptie, tenzij je van gemalen bot houdt natuurlijk, maar hier ruik ik alleen een soort frisse vleesgeur aan.
chiva
3-sterren
3-sterren

Bericht door chiva »

Ook kiezebrink is cat.3 vlees, net als nagenoeg elk merk KVV.
nike
2-sterren
2-sterren

Bericht door nike »

zodra vlees wat voor humane consumptie is gemaakt naar een diervoeder fabrikant gaat wordt het direct terug gekeurd naar categorie 3, dus alle KVV is categorie 3 wat er ook in zit.
Larkin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Larkin »

En ik denk als het voor menselijke consumtie geschikt is de prijs ook wel hoger zal gaan worden want inkoop zal hoger zijn. Zolang het met smaak gegeten wordt en geen problemen geeft heb ik er niet zo veel moeite mee.
bosliefje
4-sterren
4-sterren

Bericht door bosliefje »

Als ik Tamminga of Smuldier in de ijkast doe en opgebruik, stinkt ie na 3 dagen nog steeds naar ouwe kadavers.
Als ik bv Kiezebrink in de ijskast doe en 3 dagen laat staan ruik ik nog steeds niks.
Voor mij toch echt een belangrijk verschil.
En als ik zie wat mijn honden wel eens van straat eten vind ik het eigenlijk onbelangrijk of ze het eten dat ik ze geef nou echt lekker vinden. Ze lusten de raarste dingen en die geef ik ze dus niet, ook niet als ze het hondenvoer noemen.

Maar ieder zijn meug, Tamminga is (nog steeds) erg goedkoop en makkelijk te voeren. Als dat de doorslag geeft, ga je gang!
Larkin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Larkin »

wow net een nieuwe prijslijst gekregen vanaf 1 okt...........prijzen zijn met 40% verhoogt!!!!
oude prijs 2,25 de kilo nu 3,15 de kilo.........tja....ik snap verhogingen maar 0,90 de kilo omhoog :-\
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Zoww dat is niet mis. Vorig jaar december ging het al met 0,75 per kilo omhoog dat was toen 50%. :-\
Larkin
3-sterren
3-sterren

Bericht door Larkin »

Vlees prijzen staan enorm onder druk volgens een bevriende slager is dit nog maar het begin voor eind okt wordt weer een flinke verhoging verwacht....hopelijk van Tammenga dan niet....

Plaats reactie