Ooit uit nood omdat mijn teckel zich onderweg behoorlijk geblesseerd had en geen stap meer kon zetten, in een rugzakje gestopt. We hadden er beide een om, dus alle inhoud in één gepropt en teckel in de andere en de kortste weg terug naar de auto. Zielsongelukkig was ze, dat was pas echt beneden haar stand. Het was ook behoorlijk zwaar ook al woog ze maar 7 kg. We waren blij bij de auto te zijn. Nou was dat rugzakje natuurlijk ook niet ontworpen om een hondje in te vervoeren, laat staan een hondje met een lange rug
K&D schreef:
Ik heb er zelf eentje gemaakt. Is te huur...
Kyrah was er stapeldol op. Zelfs zo dol dat ze er ook nog in wilde toen het niet meer paste...
Ja, zo noemden we het ook. De Sheltiebuidel. Maar het ding was ook wel erg gevaarlijk hoor. Ik moest enorm oppassen voor Sheltierollers... (die ik niet bij name zal noemen...)
K&D schreef:
Ja, zo noemden we het ook. De Sheltiebuidel. Maar het ding was ook wel erg gevaarlijk hoor. Ik moest enorm oppassen voor Sheltierollers... (die ik niet bij name zal noemen...)
Ik heb Logi ook een tijdje in een ordinaire rugzak op m'n buik gedragen, totdat hij zo ging klieren dat het echt niet meer leuk was. Toen heeft hij een tijdje in een buggy van MP rondgereden, zo een met grote wielen, semi-driewieler zeg maar want kleine wieltjes werkt niet in het bos. En toen hij daar in ging klieren heb ik hem meestal maar mee laten lopen, behalve op grote wandelingen, dan ging hij in de Doggy Ride met duwstang en derde wiel.
miik schreef:
Wil je er een malamute pupje in meenemne of heb je een ander pupje/ ras op het oog ?
Of ben ik nu te nieuwsgierig ?
Ik sta sinds januari op de wachtlijst voor een HH stamboom pup. Ze komt als alles goed gaat september 2013 bij ons. Ik kijk er ontzettend naar uit, maar tegelijk voelt het plotseling erg dubbel door Radja maar het leidt ook af om er mee bezig te zijn.
Esther Q schreef:
Bedankt rupa en job!
Ik sta sinds januari op de wachtlijst voor een HH stamboom pup. Ze komt als alles goed gaat september 2013 bij ons. Ik kijk er ontzettend naar uit, maar tegelijk voelt het plotseling erg dubbel door Radja maar het leidt ook af om er mee bezig te zijn.
Ja dat begrijp ik ! Maar het is geen vervanging van he !
En wat je zegt een pupje zal je weer een hoop plezier geven en de nodige afleiding