groetjes Helen
konijnentanden...
Moderator: Lizzy
Re:konijnentanden...
Nou, de konijnenkoppen liggen Balou toch niet goed. Sinds deze thread nog enkele keren geprobeerd en op een keer na heeft ze alle keren gekotst 's nachts...
. Zelfs met de tanden eruit geknipt kotst ze stukjes kaakbeen eruit. Heel vreemd. Echt duidelijk het kaakbeen. En enkele uren na het eten. Het lijkt alsof dat stukje bot niet wil en ze het uitkotst want de rest komt er niet mee uit...Ook als ik er veel vlees bij geef...Ik vind het geen prettige gedachte al is het heel natuurlijk om onverteerbare stukken eruit te kotsten. Ik denk dat ik de koppen laat voor wat ze zijn. Konijnenrompen verdraagt ze wel prima. Of zie ik iets over het hoofd??
groetjes Helen
groetjes Helen
-
Ink
Te vaak gedoe om toeval te zijn denk ik. Ik vind Balou al erg dapper dAt ze het eet. Sam lijkt te denken *Gatver, die engerd zit me aan te kijken* en besluit vervolgens gewoon een maaltijd over te slaan.
Ik zou doorgaan met die rompen en die koppen leuk schilderen en in de kerstboom hangen. Ofzo.
Ik zou doorgaan met die rompen en die koppen leuk schilderen en in de kerstboom hangen. Ofzo.
Nou ik sluit me aan bij Sam, al is het een erg grappig gezicht om een konijnenoog door je tuin te zien rollen

groetjes Helen
PS We hebben al Kerstversiering, maar bedankt voor de tip
groetjes Helen
PS We hebben al Kerstversiering, maar bedankt voor de tip