Brokjes? Misschien moet je even goed lezen op wat voor forum je je hier bevindt.Ozmaniac schreef: Heb alles gelezen over de operatie, fijn dat het met Sanne weer goed gaat..(hoe is het nu?)
Rusty is niet continu aan het hijgen, als hij loopt of recht op zit is er weinig aan de hand, het is voornamelijk als hij ligt en dan ook niet continu.
Ik probeer idd zoveel mogelijk 'opwinding' te voorkomen maar als ik de jas aantrek weet hij dat we gaan wandelen en dus blij...dan maar zo snel mogelijk naar buiten want dan gaat de 'snuffelmode' aan.
Wandelen gaat traag/sukkeltempo maar dat is volgens mij meer de ouderdom heeft ie al een paar jaar...en soms zit er zelfs een drafje nog in...afstand varieert per dag, ben meestal zo'n 45 min. in het park maar dan ook niet constant aan de wandel.
Jullie waarschuwen voor warmte....hij zoekt nog steeds graag de zon op (vd zomer languit in de zon liggen bv) en slaapt graag onder het dekbed....ik probeer hem dan zoveel mogelijk 'bloot' te leggen zodat hij wat beter kan ademen.
Ik ga morgen nog maar eens langs de DA, nieuwe ontstekingsremmers halen (ook goed voor zijn atrose) en vragen wat er meer mogelijk is...of dat hoestdrankje bv wel nut heeft...
Zijn scopie ging wel onder volledige narcose en mocht hem pas s'middags ophalen (zo'n 3 uur na de scopie).
Hij eet trouwens gewoon goed, maak wel de brokjes nat en meng dat met wat patevoer maar daar heeft hij geen moeite mee
versleten stembanden/ouderdomskwaal ademhaling
Moderator: Lizzy
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: versleten stembanden/ouderdomskwaal ademhaling
Ja, ik schrik daar ook nogal van*Dorothea* schreef: Brokjes? Misschien moet je even goed lezen op wat voor forum je je hier bevindt.
Sorry, maar mij ging het even om zijn 'ziekte probleem' en na googlen kwam ik hier terecht...
Ik hoop door informatie via andere hondenbezitters tot een goede diagnose te komen, alle tips zijn welkom
Heb dus niet echt gekeken dat het speciaal voor "verse voeding" liefhebbers was....mijn excuses
Ik hoop door informatie via andere hondenbezitters tot een goede diagnose te komen, alle tips zijn welkom
Heb dus niet echt gekeken dat het speciaal voor "verse voeding" liefhebbers was....mijn excuses