Hallo allemaal! Amor gaat BARF-en en/of KVV-en :-S

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Hallo allemaal! Amor gaat BARF-en en/of KVV-en :-S

lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

ow, als beginner had ik ook twijfel momenten ...ik denk meerdere hier wel ....
zeker met dingen die zich kunnen voordoen zoals : het leren kauwen voor de hond (bv luie honden als hier ) of schokkende eters die alles in een sec. op willen hebben .
dan misschien de fase van reagerende darmen of na enkele weken de honden verzadigd zijn en minder goed het berekende menu willen eten of ineens niet meer lusten
dit soort dingen kunnen je tot wanhoop drijven  :biggrin2:
dan leer je je metgezel kennen , en het mooie ervan is dat je na een tijdje barf de mooie dingen ontdekt en minder onzeker wordt ......en zelfs trots .
want je hond is blijer , speelser en heeft een mooie vacht :)

belangrijkste regel : als je het niet vertrouwd of twijfeld , gewoon vragen op t forum  ;) ..... er is immens veel ervaring op hier het forum
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Jo-Amor schreef: Tot nu heb ik hem geen granen nog rijst meer gegeven maar vind het vooral verwarrend dat de 1 zegt wel en de ander zegt niet doen.

Ik heb Amor zijn week menu geplaatst en hoop daarmee dat ik geen ingredienten vergeten ben die voor hem noodzakelijk zijn ik hoop uiteraard dat iemand zn lichtje erop laat schijnen en mij helpt zijn menu zo perfect mogelijk te maken.

In ieder geval hartelijk dank aan allemaal voor de reactie's tot nu toe en vooral de vriendelijke manier die hier een goeie zaak is!!
Dat zal je altijd blijven houden, ook met brok heb je dat de ene dit absoluut vind en de ander dat.
Lees er gewoon veel over en beslis wat je zelf vind, uiteindelijk is het jouw hond en moet jij leven met de keus die jij voor voeding maakt, nadat ik mezelf goed heb in gelezen heb ik geen seconde meer getwijfeld, en nog steeds niet.
Voor mij ben ik volledig overtuigd dat honden en katten zonder granen kunnen  :)
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

de regel : wij van wc-eend adviseren wc-eend  :biggrin2:  ;)

Plaats reactie