als je dit voor 80 honden moet gaan snijden, dan heb je er een dagtaak aan....tycolaika schreef: ik persoonlijk zou voor long gaan en lams pens long in kleine stukjes droogt lekker vlot , 12 uurtjes in mijn formaat
en pens is lekker dunnetjes , ook in twaalf a 14 uur droog
succes![]()
drogen voor grote groep honden
Moderator: Lizzy
Re: drogen voor grote groep honden
bellabeest schreef: dat heb ik pas geleden geprobeert maar geen van onze 4 honden snapte wat ze ermee moesten.
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

Op dit forum zit Floris,hij verkoopt van allerlei gedroogde spulletjes tegen een redelijke prijs.
Is het geen idee om dan van alles wat te bestellen en daar b.v. stukjes van te maken?
Is het geen idee om dan van alles wat te bestellen en daar b.v. stukjes van te maken?
sponsering voor reklame tijdens het jubileum ?

jammer dat je niet vlak in de buurt van alkmaar woont, ik op zich wel helpen met drogen.
gr rupa.
gr rupa.
Ik zou voor 80 honden niet te moeilijk gaan doen hoor, en gewoon wat kopen. kan toch vast wel een kleine bijdrage van de club af?
Envie schreef: Ik zou voor 80 honden niet te moeilijk gaan doen hoor, en gewoon wat kopen. kan toch vast wel een kleine bijdrage van de club af?
ze droogt niet voor zichzelf, maar ze is gevraagd door de instructeur
En die kan zn beslissingen wellicht zelf nemen
-
Teckel_Frannie
- 2-sterren

drogen voor grote groep honden
Ik woon ook in de buurt van Rotterdam en heb eventueel wel mijn ronde bohmann roostertjes te leen. ( of het hele machientje, dat kan natuurlijk ook)
Ik dacht gelijk aan de runderlippen van Nadia !!
Dat is snel droog en alle honden die ik ze geef zijn er helemaal verzot op
Dat is snel droog en alle honden die ik ze geef zijn er helemaal verzot op
-
bellabeest
- 2-sterren

de instructeurs willen juist vers en gedroogd promoten, zelf zitten ze er ook nog niet zo lang in en wist dat ik zo'n droger had dus vandaar.Envie schreef: Ik zou voor 80 honden niet te moeilijk gaan doen hoor, en gewoon wat kopen. kan toch vast wel een kleine bijdrage van de club af?
-
bellabeest
- 2-sterren

je roosters lenen zou super zijn. zal je straks ff een pb sturen.Teckel_Frannie schreef: Ik woon ook in de buurt van Rotterdam en heb eventueel wel mijn ronde bohmann roostertjes te leen. ( of het hele machientje, dat kan natuurlijk ook)
kipvleugeltipjes zijn ook gemakkelijk; geen snijwerk en leuk om erbij te doen.
Mocht je toch willen kopen dan is www.dogsnack.nl misschien een adresje voor je. Scharrel en eko en heel schappelijke prijzen.
je kunt dan met van die druk en sluitzakjes (Action) leuke gevarieerde zakjes maken. Je kunt natuurlijk ook een gedeelte zelf drogen en een gedeelte kopen. Wanneer is dat jubileum eigenlijk?
Mocht je toch willen kopen dan is www.dogsnack.nl misschien een adresje voor je. Scharrel en eko en heel schappelijke prijzen.
je kunt dan met van die druk en sluitzakjes (Action) leuke gevarieerde zakjes maken. Je kunt natuurlijk ook een gedeelte zelf drogen en een gedeelte kopen. Wanneer is dat jubileum eigenlijk?
ohja en kleine visjes, bijvoorbeeld sprotjes. Die verdeel je ook gemakkelijk over de roosters zonder te hoeven snijden en ziet er leuk uit.
ps je weet al dat long gemakkelijker snijdt als het nog bevroren is?
ps je weet al dat long gemakkelijker snijdt als het nog bevroren is?
Bella waar woon je?
-
**Jolanda**
- 5-sterren

robbiekomvoor schreef: Op dit forum zit Floris,hij verkoopt van allerlei gedroogde spulletjes tegen een redelijke prijs.
Ik vind dit wel een goed idee! De leden van de club zullen, wanneer de snacks bevallen en weten waar het vandaan komt, zeker bij Floris gaan bestellen, tenminste dat lijkt me het meest logischelauraV schreef: sponsering voor reklame tijdens het jubileum ?![]()
![]()