Balou heeft dit 1x per jaar, meestal rond deze tijd. Vorig jaar toevallig een keer niet. Er is hier in de buurt weer iets loops nu wat schijnbaar ontzettend lekker ruikt. Alle 3 zijn ze hoteldebotel, zelfs onze ouwe.vanaalst schreef: pus loopt eruit.....het mes gaat erin....zo erg heeft ie het nog nooit gehad en is pas 4!
gentle.foto pag 6,9,11,14,16,17,19,20, 22,23,24morgen onder narcose/28,30,32
Moderator: Lizzy
Re: gentle...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
heeft er ook mee te maken natuurlijk...maar heel het jaar door zijn er loopse teefjes hier...en nu zn beste vriendin die om de 6 mnd loops is......nee ik vind het te gek worden voor hem....
-
Martine-Tom
Denk dat je er verstandig aan doet hem naar de ballenbak te brengen 
Arme Gentle
Arme Gentle
-
Lil
Ik denk een hele verstandige beslissing als ik dit zo allemaal lees.
Heel veel sterkte voor de arme man! Zeg maar dat ik hem niet meer zal uitlachen. Het is een hele hele stoere vent, man wat moet dit pijnlijk voor hem zijn.
Het is meer dan 200 km rijden anders had je hier meloxicam kunnen halen.
Heel veel sterkte voor de arme man! Zeg maar dat ik hem niet meer zal uitlachen. Het is een hele hele stoere vent, man wat moet dit pijnlijk voor hem zijn.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij ligt nu lekker te slapen zo de boel weer een beetje schoonmaken
Ach gosiie, dat arme menneke.......vanaalst schreef: pus loopt eruit.....het mes gaat erin....zo erg heeft ie het nog nooit gehad en is pas 4!
Sterkte vandaag!
Gr. Jose
-
Lil
Toevallig of niet. 4 jaar was hier ook de leeftijd dat het volledig mis ging. En zelfs met de nadelen (lekker ruiken op oudere leeftijd, op jongere leeftijd geen last van gehad) heb ik er geen seconde spijt van gehad. Er zitten namelijk ook voordelen aan.
Ik heb hier een tijdje moeten koelen met een nat washandje waar ik dan 2 of 3 ijsblokjes in deed en daarmee heb ik gekoeld. Moet je alleen kijken of het niet te pijnlijk voor hem is. Hier bracht het verlichting.
Ik heb hier een tijdje moeten koelen met een nat washandje waar ik dan 2 of 3 ijsblokjes in deed en daarmee heb ik gekoeld. Moet je alleen kijken of het niet te pijnlijk voor hem is. Hier bracht het verlichting.
Ach gos .... Arme vent
Als je wilt kun je hier Rimadyl of iets komen halen hoor, hebben wij hier standaard in huis
Als je wilt kun je hier Rimadyl of iets komen halen hoor, hebben wij hier standaard in huis
Arme knul
Ach gossie toch ,
ach das kl*ten echt l*llig voor hem sterkte.
gr paulien en ruud.
gr paulien en ruud.
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Gos........

-
Martine-Tom
Niet lang meerrupa schreef: ach das kl*ten echt l*llig voor hem sterkte.
gr paulien en ruud.![]()
(Sorry
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ach jee, arme Gentle, beterschap!
Kan me voorstellen dat je niet zit te juichen om het mes er in te laten zetten meid!
Kan me voorstellen dat je niet zit te juichen om het mes er in te laten zetten meid!
Wat een ellende, als ik het lees en dan heb ik er niet eens zelf last van. 
Wat zal hij zich (honds) beroerd voelen met zo'n ontstoken piem.
Heel veel sterkte en beterschap, kan me inderdaad voorstellen dat het mes erin niet je eerste keus is maar soms kan je gewoon niet anders,.....
Wat zal hij zich (honds) beroerd voelen met zo'n ontstoken piem.
Heel veel sterkte en beterschap, kan me inderdaad voorstellen dat het mes erin niet je eerste keus is maar soms kan je gewoon niet anders,.....