gemalen vlees

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: gemalen vlees

pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Ik koop het ook niet meer.
Hier ook maar eentje die het lust, terwijl goed hazenvlees wel vrij goed gegeten wordt.  Die ene die dit lust, begaat voor haas in den regel een moord, maar dit vlees laat hij soms nog liggen.

Ik draai het nog wel door de zelfgemaakte kvv, maar dat krijgen ze hier enkel als we niet thuis zijn om ze eten te geven (niet vaak) en dat schiet dus niet op. Ik kan er ook niet te veel in doen, want Kleintje moet het al heel snel niet als er dat vlees doorheen zit.
Geen haar op mijn hoofd dat er nog aan denkt om het weer te kopen.  Ander gemalen vlees trouwens ook niet.
Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Ik moet zeggen dat de berichten van de afgelopen weken in het nieuws over paardenvlees door rundvleesproducten, in - en buiten Nederland, zonder vermelding hiervan me best hebben laten schrikken... Als dát gebeurd in voeding voor mensen, wat kan ik dan vertrouwen t.a.v. de ingredientenlijst op diervoeding?
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

Parelridder schreef: Ik moet zeggen dat de berichten van de afgelopen weken in het nieuws over paardenvlees door rundvleesproducten, in - en buiten Nederland, zonder vermelding hiervan me best hebben laten schrikken... Als dát gebeurd in voeding voor mensen, wat kan ik dan vertrouwen t.a.v. de ingredientenlijst op diervoeding?
Nou dan heb ik nieuws voor je, zolang er geen etiketten op staan of stempels van herkomst, is het altijd een grote gok wat je voorschotelt, maar dat is al sinds jaar en dag ;)
rupa
4-sterren
4-sterren

Bericht door rupa »

Parelridder schreef: Ik moet zeggen dat de berichten van de afgelopen weken in het nieuws over paardenvlees door rundvleesproducten, in - en buiten Nederland, zonder vermelding hiervan me best hebben laten schrikken... Als dát gebeurd in voeding voor mensen, wat kan ik dan vertrouwen t.a.v. de ingredientenlijst op diervoeding?
niets !!!
gr.®upa.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Helemaal niets.....
johanna25

Bericht door johanna25 »

Ik zou zeggen haal het bij de bron, verder is het altijd gissen wat je krijgt hoe triest ook, de basis van vertrouwen is op deze manier wel compleet weg.
Als mensen twijfelen over wat bij er mij door de hele gemalen gans gaat mogen ze wat mij betreft ook zelf komen malen of kijken.
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

johanna25 schreef: Ik zou zeggen haal het bij de bron, verder is het altijd gissen wat je krijgt hoe triest ook, de basis van vertrouwen is op deze manier wel compleet weg.
Als mensen twijfelen over wat bij er mij door de hele gemalen gans gaat mogen ze wat mij betreft ook zelf komen malen of kijken.
Dan zullen ze wel het dier met huid en haar moeten zien, voordat het gevild en al in de molen verdwijnt.
Want een leek kan je alles wijsmaken....Als zij totaal geen herkenning van vleessoorten hebben.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Senta schreef: Dan zullen ze wel het dier met huid en haar moeten zien, voordat het gevild en al in de molen verdwijnt.
Want een leek kan je alles wijsmaken....Als zij totaal geen herkenning van vleessoorten hebben.
Als bij Johanna25 een gans met huid en haar ligt dan is hij ook niet meer zo te vertrouwen  :biggrin2:
johanna25

Bericht door johanna25 »

johanna25 is zelf ook niet te vertrouwen, zegtie  :biggrin2:

bovendien als je een gans met huid en HAAR ziet mag je toch zeker wel twijfelen ;D
Laatst gewijzigd door johanna25 op zo 17 mar 2013, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

johanna25 schreef: johanna25 is zelf ook niet te vertrouwen, zegtie  :biggrin2:

bovendien als je een gans met huid en HAAR ziet mag je toch zeker wel twijfelen ;D
dat bedoel ik, dat is toch op zijn minst verdacht  :biggrin2:
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

pike schreef: dat bedoel ik, dat is toch op zijn minst verdacht  :biggrin2:
  ;D  ;D  ;D
BAC
5-sterren
5-sterren

Bericht door BAC »

is ook maar een gezegde he...maar wat een opluchting zeg dat jullie dat verschil nog zien :biggrin2:
rupa
4-sterren
4-sterren

Bericht door rupa »

Senta schreef: is ook maar een gezegde he...maar wat een opluchting zeg dat jullie dat verschil nog zien :biggrin2:
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
gr paulien en ruud
rupa
4-sterren
4-sterren

Bericht door rupa »

Senta schreef: is ook maar een gezegde he...maar wat een opluchting zeg dat jullie dat verschil nog zien :biggrin2:
ja nog wel, scheelt er wel aan hoelang die er al ligt.
gr.®upa.
johanna25

Bericht door johanna25 »

jammer ik had een foto gemaakt helaas kwam de foto van de gans niet goed uit de verf, hoewel het scheelde maar een haartje ;D ;D

Plaats reactie