Ik moet echt ff wat kwijt: Ik denk dat er nu wel vaak genoeg gezegd is dat je beter geen kippennekken en kvv tegelijk kunt geven... hoe vaak wil je dit nog horen???
Oke daar heb je gelijk in, dan doe ik dat 1 keer per week.
Hoe vaak wil je nog horen dat de slappe ontlasting wel eens veroorzaakt kan worden door het hoge gehalte vet in lotgering.
Dat zou kunnen, maar het zou net zo goed kunnen dat ze pens nodig heeft voor een goede darmflora!
Hoe vaak wil je nog horen dat je beter een andere kvv kunt proberen in plaats van de poep goed houden met kunst en vliegwerk.
Ik heb in een paar posts hierboven gemeld dat ik nu eerst de pensvariant ga uitproberen.
Zoals reeds hierboven vermeld geef ik dan geen kippennek meer.
Dan weet ik dat toch ook? Waarom nu al een andere KVV proberen, er zijn hier genoeg leden te vinden die erg enthousiast zijn over Lotgering, maar ik heb de indruk dat je er zelf niet enthousiast over bent. Dat is je goed recht.
Nogmaals ik heb het idee dat je het principe nog niet goed begrijpt, juist daarom is het beter een kwalitatief goede kvv te voeren in plaats van zelf aan te lopen klooien omdat je niet weet waar je mee bezig bent, sorry dat ik het zo zeg, maar ik heb het idee dat we niet tot je doordringen.
Het principe begrijp ik intussen, maar hier geef je weer de indruk dat Lotgering
geen kwalitatief goede kwaliteit is.
En aanklooien doe ik niet, anders zou ik hier het probleem niet voorleggen . Dus je dringt heus door.
Samengevat ga ik dus nu een week of twee de
pensvariant uitproberen
zonder kippennekken op dezelfde dag bij te voeren. Die geef ik dan één keer in de week als knabbelwerk.
In dit topic
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html lees ik daar goede ervaringen over en heb het ook besproken met Lotgering zelf.
Als dat ook niet goedgaat kan ik altijd nog naar een andere KVV uitkijken.