Even voorstellen en direct een vraag

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Even voorstellen en direct een vraag

Sarah5
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Sarah5 »

Welkom hier!

Zelf wijk ik in vakanties (en vergeten te ontdooien) uit naar Ziwipeak - Luchtgedroogd en minder aan de prijs dan K9
Marieke23
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door Marieke23 »

[quote="lauraV"]
mee eens ....
hier barfen we weer een paar jaartjes en ze hebben zelden een slechte ontlasting , maar na de 1e keer Renske voeren waren ze flink aan de race ....
[/quote]

Hmm, daar heb ik geen zin in. Hondje heeft ook vakantie, dan wil ze vast geen darmkrampen  :P

[quote="Sarah5"]
Welkom hier!

Zelf wijk ik in vakanties (en vergeten te ontdooien) uit naar Ziwipeak - Luchtgedroogd en minder aan de prijs dan K9
[/quote]

Hmm, klinkt interessant. van K9 een keertje een proefverpakking besteld, maar dat vond ik maar 'n gedoe. Netjes volgens de beschrijving water erbij gedaan, maar na een kwartier dreven er nog steeds hompjes nat "vlees" in het water. Ik kreeg het met geen mogelijkheid vermengd tot iets dat er als eten uitzag :P
Iv
2-sterren
2-sterren

Bericht door Iv »

Mex heeft het enkele dagen prima op Renske gedaan, aangezien ik nog maar kort bezig ben en ook niet wist wat ik mee moest nemen. Bij mijn dierenwinkel adviseerde ze mij Renske. Mex vond het heerlijk.
Maar voor de volgende vakantie ga ik eens naar K9 kijken.

Plaats reactie