Wanneer Joep Titeren??

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Re: Wanneer Joep Titeren??

JoepenLola
3-sterren
3-sterren

Bericht door JoepenLola »

Nog een vraagje...
Joep word eind oktober getiterd...entstoffen worden gelijk bijgeent .

Lola heeft vorig jaar oktober haar grote coctail gehad en dacht dus dat ik met haar de 1ste 3 jaar klaar was ,maar kreeg dit als antwoord bij me Da...:

Wat betreft Lola klopt dat niet helemaal. Zowel de Leptospirose als de para-influenza vaccinatie bieden maar krab een jaar bescherming dus die zou je zeker wel jaarlijks moeten vaccineren. De rest van de ziektes zou je dan vanaf 2-3 jaar moeten gaan titeren.

Zit mijn Da hier goed of niet,kan er nou geen wijs meer uit worden ,wie helpt me een handje verder. :D
JoepenLola
3-sterren
3-sterren

Bericht door JoepenLola »

JoepenLola schreef: Nog een vraagje...
Joep word eind oktober getiterd...entstoffen worden gelijk bijgeent .

Lola heeft vorig jaar oktober haar grote coctail gehad en dacht dus dat ik met haar de 1ste 3 jaar klaar was ,maar kreeg dit als antwoord bij me Da...:

Wat betreft Lola klopt dat niet helemaal. Zowel de Leptospirose als de para-influenza vaccinatie bieden maar krab een jaar bescherming dus die zou je zeker wel jaarlijks moeten vaccineren. De rest van de ziektes zou je dan vanaf 2-3 jaar moeten gaan titeren.

Zit mijn Da hier goed of niet,kan er nou geen wijs meer uit worden ,wie helpt me een handje verder. :D
Niemand? ::)
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

JoepenLola schreef: Niemand? ::)
Je da heeft gelijk :)

Plaats reactie