Groetjes, Renée
Enten of titeren, omgeving Den Haag, Rijswijk, Delft
Moderator: Lizzy
-
RottSenner
- 1-ster

- Contacteer:
Re: Enten of titeren, omgeving Den Haag, Rijswijk, Delft
Hebben jullie inmiddels al een afspraak gemaakt? Zo nee, dan wil ik ook nog wel mee. Zo ja, jammer voor mij. 
Groetjes, Renée
Groetjes, Renée
-
JoepenLola
- 3-sterren

Weten jullie al wanneer jullie dat gezamelijk gaan doen...en bij wie laten jullie het doen?Nancy73 schreef: Ik kreeg net een oproepje binnen dat Devina voor haar jaarlijkse enting moet komen. Nu heb ik het een en ander gelezen over titeren. Ik weet eerlijk gezegd even niet wat ik moet doen! Zijn er meer mensen die in de omgeving Den Haag, Rijswijk, Delft zitten die binnenkort ook een titerbepaling gaan laten maken?
Het zou haar eerste jaarlijkse enting zijn.
Ik moet eigenlijk in Oktober met mijn 2 Bullen maar een maandje eerder zou ook prima zijn.
Wat gaan de kosten worden per hond?
We hebben een afspraak voor vrijdag 2 augustus. Roosjes3 heeft hem gemaakt dus ik weet niet of er nog iemand bij zou kunnen.
-
JoepenLola
- 3-sterren

Helaas dan haak ik af...is voor mij net te vroeg..Nancy73 schreef: We hebben een afspraak voor vrijdag 2 augustus. Roosjes3 heeft hem gemaakt dus ik weet niet of er nog iemand bij zou kunnen.
-
RottSenner
- 1-ster

- Contacteer:
Hè jammer: heb net een zakelijke afspraak gemaakt voor die (hele) dag.Nancy73 schreef: We hebben een afspraak voor vrijdag 2 augustus.
Maar goed, ik weet nu wie een beetje in de buurt titert, Die keren dat Tannetje in de buurt komt, schijn ik namelijk steeds te missen.
Groetjes, Renée
Dan blijven wij met zn 2en over Nancy
. Wandelen gaat 'm voor mij trouwens niet worden, want we gaan daarna gelijk door naar familie!
Als er nog mensen mee willen, kan ik even aan Brenda Ooms vragen of ze daar ruimte voor heeft. Ze had die dag nog weinig afspraken staan.
Als er nog mensen mee willen, kan ik even aan Brenda Ooms vragen of ze daar ruimte voor heeft. Ze had die dag nog weinig afspraken staan.
Vandaag was het dan zover. Marley en Devina zijn getitterd bij Brenda Ooms!! Beide hoeven niet geënt te worden.
Alleen heet Marley eigenlijk Julius
. Maar dat geeft niet, want ik ben zelf ook niet goed met namen 
Blij dat ze allebei nog zo goed beschermd zijn! Ik heb ook even nagekeken hoe het zit met entingen en de hondenschool, maar een goede titer uitslag is voldoende om mee te mogen doen aan de cursussen!
Blij dat ze allebei nog zo goed beschermd zijn! Ik heb ook even nagekeken hoe het zit met entingen en de hondenschool, maar een goede titer uitslag is voldoende om mee te mogen doen aan de cursussen!
o sorry wat stom
, hoe kom ik nou toch weer aan Marley! Geen idee. Gelukkig heb ik je wel goed in mijn telefoon staan 
Ik vergeet het telkens te vragen! Gelukkig is een titer daar dus ook ok.
Ik vergeet het telkens te vragen! Gelukkig is een titer daar dus ook ok.