Welke Molen
Moderator: Lizzy
-
Lil
Re: Welke Molen
Hier nooit een handmolen gehad. Daar moet je echt enorme spierballen voor hebben. Dat is de reden dat wij electrisch gebruiken ;-)
-
Martine-Tom
Ik heb er een keer 1 geleend om te proberen, ging prima...kippenek lukte nog net...en toen hield het opLil schreef: Hier nooit een handmolen gehad. Daar moet je echt enorme spierballen voor hebben. Dat is de reden dat wij electrisch gebruiken ;-)
-
Lil
Martine-Tom schreef: Ik heb er een keer 1 geleend om te proberen, ging prima...kippenek lukte nog net...en toen hield het op![]()
Dat bedoel ik dus. Kippennek kunnen ze hier allemaal makkelijk eten, dat hoef ik niet te malen.
ben ook wat aan het rondneuzen , nou vond ik de proficook proffesional 1500 watt, weet iemand of die geschikt is ook dan voor wat grover botwerk, dus niet alleen kippennekken, ik vond de prijs wel aantrekkelijk hoop dat iemand wat hiervan weet
Ben ook wel nieuwsgierig.. zou best eens een (niet al te dure) molen aan willen schaffen voor kippennekken, ruggen en karkassen.
Mijn hond presteert het zelfs om een tijd op een kippennek te knagen.
Mijn hond presteert het zelfs om een tijd op een kippennek te knagen.
-
Lil
Is een topic in de bar geweest.
Ik was een van de kopers van die proficook. Wat een bagger!!!!! 1 keer malen en hij kan in de vuilnisbak.

Ik was een van de kopers van die proficook. Wat een bagger!!!!! 1 keer malen en hij kan in de vuilnisbak.
Ja maar dat heb ik nu ook 2x met de bomann gehad. 2de x waren de tandwielen gewoon gebroken 
Heb hem niet meer terug gestuurt want ja dan snappen hun denk wel dat er bot mee gemalen is. Heb me dus wel 50 eu gekost
Vandaar dat ik nu maar wat kvv enkelvoudige mixen van degomeat koopt voor soms de katten en Boy eet nu wel steeds meer barf al moeten we het erg klein knippen
Heb hem niet meer terug gestuurt want ja dan snappen hun denk wel dat er bot mee gemalen is. Heb me dus wel 50 eu gekost
Vandaar dat ik nu maar wat kvv enkelvoudige mixen van degomeat koopt voor soms de katten en Boy eet nu wel steeds meer barf al moeten we het erg klein knippen
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

De Proficook heb ik ook teruggestuurd naar Amazon. Ik vond dat ie wel erg protesteerde, ook bij kippennekjes. Niet doen dus!
De molen die ik via ebay kocht kostte omgerekend, incl verzendkosten €233Martine-Tom schreef: Mooi ding! Zet die link er maar bij hoor![]()
En hier de link waarbij ik m kocht.
http://www.ebay.co.uk/itm/TRUE-1HP-COMMERCIAL-MEAT-GRINDER-ELECTRIC-NO-12-ETL-/370850029986?pt=UK_HGKitchen_SmallApp_RL&hash=item56586261a2
of je maakt je handmolen; porkert 22 in dit geval, elektrisch: 8)
toerental instelbaar, met vertraging op motor
okee bedankt voor de reactie dat word het dus niet, heb er nog 1 gezien ben even de naam kwijt zal straks kijken maar die was 179 en stond bij ook geschikt voor barf en alle onderdelen los verkrijgbaar misschien is dat wat?
-
Martine-Tom
flin schreef: of je maakt je handmolen; porkert 22 in dit geval, elektrisch: 8)
Komt me bekend voor
*like*Martine-Tom schreef:
Komt me bekend voor![]()
heb het gevonden staat op mp en de website heet: www.vuurendonk.nl er staan er heel veel op ook gebruikt maar deze staat op pagina 1 en kost dus 179,95 zou er misschien iemand kunnen kijken heb er totaal geen verstand van en wil er zo graag 1 
hottfus je hebt pb