Hallo,
KVV of Barf maakt me persoonlijk niet uit, op dit moment zal ik me wel wat meer moeten gaan verdiepen in het zelf samenstellen dan. Jullie reactie was net dezelfde als de mijne bij de DA, het mijden van die bepaalde groepen. Nu voor die terug op KVV te zetten of direct te Barfen, is dit gewoon terug van dag op dag, rekening houden met zijn al gevoelige darmen/maag. Of eventueel ondersteunend met iets, terug meermaals per dag voeren of is dit niet nodig.
En hoe zit het dan met een groetenmix in bepaalde KVV, best vermijden? Er moet verder toch iets geweest zijn waar hij ook niet goed op reageerd want rund is niet echt iets wat hij al at, buiten dan van de Darf mix waar rund in zat. Of kunnen de gevolgen zo lang blijven aanslepen.
Groetjes
Zware bacteriele infectie
Moderator: Lizzy
Re: Zware bacteriele infectie
Zijn speciale dieten voor, heel langzaam introduceer je een nieuw soort, of dit nu groente is of vlees.
Ik heb daar zelf nooit mee te maken gehad, maar heb dr hier op bp meer voorbij zien komen die zo'n dieet volgen. Maar zelf zou ik liever een DA bellen die hier echt verstand van heeft en jou hond kent.
Ik heb daar zelf nooit mee te maken gehad, maar heb dr hier op bp meer voorbij zien komen die zo'n dieet volgen. Maar zelf zou ik liever een DA bellen die hier echt verstand van heeft en jou hond kent.