BWR: glasscherm vervangen van de Samsung galaxy S4
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BWR: glasscherm vervangen van de Samsung galaxy S4
Geen idee of dat bij mijn telefoon ook is. Maar ik merk er niets van.
Ik heb mijn samsungscherm later vervangen (al 2 keer...
) bij een winkeltje in de stad. Koste 60 euro ofzo, viel reuze mee! Mischien dat het van het model af hangt?
- var Stolthet
- 4-sterren

Ook de samsung galaxy s4? En waar heb je het glas besteld?Nadia schreef: Toevallig heeft Yordi mijn glas scherm gisteren vervangen omdat ik de telefoon uit mijn handen heb laten kletteren.
Nee van een nexus . ik kan wel even aan Yordi vragen waar hij besteld heeft.koekiesranch schreef: Ook de samsung galaxy s4? En waar heb je het glas besteld?
Even gevraagd dit is bij mijn telefoon niet het geval. Ik heb een hele nieuwe voorkant*wendy* schreef: Ik heb m van mijn tablet laten vervangen,
Het werkt, maar het scherm zweeft als het ware omdat het nu geplakt is.
In ee fabriek word hij erop geperst.
Hmm...Nadia schreef: Even gevraagd dit is bij mijn telefoon niet het geval. Ik heb een hele nieuwe voorkant
- var Stolthet
- 4-sterren

Graag... zijn veel bedrijfjes die het aanbieden..Nadia schreef: Nee van een nexus . ik kan wel even aan Yordi vragen waar hij besteld heeft.
Hij heeft jouw scherm gevonden voor 139 euro zal je straks de link doorsturen. Is ook een originele nieuwe voorkant. Dus geen zwevend scherm.
- var Stolthet
- 4-sterren

GraagNadia schreef: Hij heeft jouw scherm gevonden voor 139 euro zal je straks de link doorsturen. Is ook een originele nieuwe voorkant. Dus geen zwevend scherm.