[quote="yentl"]
Hallo iedereen
Nou de afgelopen dagen even nagedacht en denk dat ik het barfen toch maar even laat voor wat het is. Ik kom er niet uit qua berekeningen en bestellen in hoeveelheden. Waarschijnlijk erg blond

In ieder geval bedankt voor de reacties die gegeven zijn.
Iedereen een goed uiteinde!!!
[/quote]
Zo moeilijk is het niet hoor! Ik doe het al een tijdje: 4 dagen gemalen en 3 dagen barf.
Nu maal ik zelf samengesteld en maak dit zonder vis en pens, en sinds kort ook zonder orgaan. De drie barfdagen krijgen ze dingen die niet, of diersoorten die ik minder in de mix maal. Ene hond krijgt 350 gram, ander 200.
2 dagen
- eendennek
- zalmreepjes (zit wat graat en been in)
- orgaanvlees
Dit is voor Sergi (350 gr) per dag: 1 eendennek, de helft vh wekelijkse orgaanvlees (hart,lever,nier) aangevuld met zalmreepjes.
1 dag
- vuile pens
Toen ik nog kvv gaf deed ik hetzelfde, ik gaf geen kvv's met pens of vis. Dus dezelfde barfdagen met alleen het orgaanvlees vervangen door een stukje spiervlees.
Groentenmix krijgen ze hier 3x per week en zit niet in de berekeningen.
De percentages waren voor mij in het begin ook even uitvogelen met vette vis en orgaan. Maar na één keer kalkpoep en/of één keer dunne poep weet je dat ook.
Ook voer ik de barfdagen hun maaltijd in 1 keer - dan krijgen ze de beste ontlasting heb ik gemerkt en ze kunnen lekker uitbuiken als wij een keer naar het café gaan.